Історія першого екіпажу теплоходу “Нововолинськ”
Балтійське пароплавство з кожним роком поповнювалося новими судами. Слідом за автоматизованим головним теплоходом серії «Новгород» вступили в дію інші однотипні суду, в тому числі теплохід «Нововолинськ».
На ньому була встановлена система дистанційного автоматизованого управління головним двигуном, система світло-звукової сигналізації центрального пульта управління, система дистанційного вимірювання рівнів і обсягів танків, – розповідають на сайті Фотографії суден.
На теплоході працював злагоджений колектив моряків, очолюваний капітаном Анатолієм Григоровичем Леоновим. Він віддає багато часу вихованню молодих фахівців, передає їм свій багатий досвід судноводія. Серед фахівців багато недавніх випускників Ленінградського вищого інженерного морського училища імені С. О. Макарова.
Старший помічник капітана Юрій Олександрович Попов закінчив це училище десять років тому і з тих пір безперервно несе вахту на судах Балтійського пароплавства. Третій помічник капітана Володимир Федорович Пархоменко – вихованець того ж училища. Молодий судоводитель добре освоїв свою справу і зарекомендував себе висококваліфікованим моряком.
У машинному відділенні успішно трудився Анатолій Олексійович Філатов. Після закінчення Ленінградського морехідного училища в 1953 році він став працювати на судах і заочно навчався у вузі. Тепер він має диплом морського інженера і займає посаду другого механіка.
Палубну команду очолював боцман Євген Іванович Іванов, який працює на судах Балтики двадцять років. Довірена йому велике і складне господарство він тримає в зразковому порядку. Вимогливий до себе і працьовитий моряк особистим прикладом показує комуністичне ставлення до службового обов’язку, захопленість улюбленою роботою.
Екіпаж теплохода «Нововолинськ» з честю виконував зобов’язання по достроковому завершенню плану перевезень першого року нової п’ятирічки.
Цього типу теплоходи все найменування починалися на “Нов ….”. Нововополоцк, Нововомосковск, Новокуйбишевськ, Новозибків і т.д. “Нововолинськ” був списаний і проданий в Гондурас в 1996 році, де був і утилізовано.
а чому не підписали, що це інформація від Аркадія Естріна?