Інтернет в захопленні від кліпу Coldplay на пісню “Up&Up”
Британська рок-група Coldplay представила новий кліп на пісню “Up&Up”, в створенні візуальних ефектів для якого брали участь українці.
Новий хіт Coldplay “Up&Up” днями сильно “завірусився” у соціальних мережах. Причиною такого успіху став дивовижної краси відеоряд, який буквально перевертає звичний нам світ з ніг на голову. З моменту публікації 16 травня відео зібрало майже 10 млн переглядів на YouTube. Однак мало хто знає, що візуальні ефекти для кліпу створили українці. А саме – дніпровська студія постпродакшну Gloria FX. – йдеться на news.ua
“До GloriaFX звернулися наші друзі і партнери, продакшн-компанія Prettybird (Нью-Йорк) з пропозицією взяти участь у музичному відео. Досить часто ми отримуємо проекти відомих груп, але коли нам передзвонив вночі наш продюсер Max Colt з нашого лос-анджелеського офісу і сказав, що це Coldplay, ми застигли від подиву – ми маємо працювати з такими історичними зірками”, – розповів AIN.UA CEO GloriaFX Сергій Машівський.
Зйомки проходили в Нью-Йорку та Києві. Засновники GloriaFX Анатолій Кузьмицький і Сергій Машівський були супервізорами від студії на знімальному майданчику в Києві.
“На знімальному майданчику проходив весь процес: начерки перших ідей, створення ескізів, монтаж і т.д. Також хочу відзначити українську продакшн-команду Radioaktive Film, які організували три знімальні дні в Україні. Неймовірні декорації, велика команда і важка професійна техніка нескінченно рухалася 24 години на добу. Закордонні гості залишилися задоволені!” – розповів Сергій.
Відео складається з ряду хронік, знятих в різні роки (є футажі, зняті 30 років тому) і доопрацьованих за допомогою комп’ютерної графіки шляхом накладення, вписування і Motion Control. Велику частину сцен знято в павільйоні, але були і натурні зйомки на території недобудованої лікарні в Києві, зазначив Машівський.
“Для однієї сцени була побудована кімната-аналог квартири на Байконурі, і за сценарієм сім’я – літні люди повинні були їсти замість супу космос, проте в процесі посту, космос поміняли на танкери і нафтову платформу”, – поділився він цікавою деталлю.
“Цей проект – не просто красива картинка, монтаж і корекція кольору, це творчий сюрреалістичний проект, Coldplay – це історія в музиці, і наша команда торкнулася і стала частиною цієї історії”, – уклав Сергій.
Студія GloriaFX була заснована 2008 року двома українцями Анатолієм Кузьміцьким і Сергієм Машівським. Відтоді скромні візуальщики з міста Дніпра (в минулому Дніпропетровська) взяли участь у величезній кількості музичних проектів. Вони працювали з такими артистами, як Benny Benassi, 50Cent, Chris Brown, Wiz Khalifa, Jessie J, Nicky Minaj, Hurts та іншими. Останньою роботою став кліп для One Republic на композицію “Wherever I go”, опублікований 17 травня.
У серпні 2015 роки українці отримали премію MTV в номінації “Найкращі візуальні ефекти”. Нагороди дніпрянська студія удостоїлася за обробку кліпу Skrillex&Diplo Where Are U Now за участю Джастіна Бібера. Це перша така нагорода для України.
Обробка музичних відео – не єдина парафія Gloria FX – у портфоліо студії також більше двадцяти рекламних роликів для американських і європейських кампаній, кілька фільмів і трейлерів для українських, російських і американських фільммейкерів.