<
Інші розділи
Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

Зворотній бік медалі: більшість “медалістів” регіону Прибужжя не підтвердили свої знання на ЗНО

Цей запис опубліковано більш як рік тому
17:15 | 31.05.2016 / Новини / , , /
Перегляди
43
/ коментарів 14

Як стало відомо інтернет-виданню “БУГ”, цьогоріч у школах регіону Прибужжя отримали медалі трохи більше ста випускників.

Років три-чотири тому доводилося спостерігати, як у школах ударно зростала кількість вундеркіндів-медалістів. Втім, вже тоді злі язики казали, що медалі часто здобуваються не знаннями, а блатами. Мабуть тому як «найвище досягнення учня за час навчання» ця відзнака майже втратила свою цінність.

Тепер медаль повинна бути підтверджена результатами ЗНО. З’явилася потреба виокремити тих, хто медаль заслужив, і тих, хто її здобув. Зараз, кажуть освітяни, реальну картину здобутих знань та умінь можна побачити лише після аналізу результатів зовнішнього незалежного оцінювання. Загалом у нашому регіоні вони не дуже втішні. Значна кількість випускників взагалі не подолала «прохідний поріг», а більшість медалістів результатами ЗНО не підтвердили свої нагороди.

Справді, далеко не всі випускники підтвердили той рівень знань, які вони демонстрували протягом навчального процесу в загальноосвітніх закладах, однак вундеркінди все ж таки є.

Найбільшу кількість медалей у нашому регіоні здобули учні Нововолинська, цьогоріч їх отримали 50 – 13 срібних, 37 золотих. Випускники Володимира-Волинського здобули 22 медалі (7 срібних та 15 золотих), у Володимир-Волинському районі є 1 “срібний” медаліст. У школах Любомля – 17 медалістів: 13 “золотих” та 4 “срібних”, а в Любомльському районі – ще 12 медалістів.

Начальник відділу освіти Іваничівської РДА Надія Жук відмовилася надавати інформацію про кількість медалістів у Іваничах та районі та порекомендувала надіслати офіційний запит для отримання цих даних.




коментарів: 14
  1. Раз не надають інформацію, значить, похвалитися нічим. А є привід задуматися над якістю викладання і об’єктивністю оцінювання.

  2. “Над якістю викладання”???? А не задувалися Ви над тим, шо діти не з особливим бажанням хочуть вчитися і те, що якшо учень не горить бажанням, то як не старайся- то не вийде! І батьки теж мають контролювати своїх дітей і допомагати їм, а не валити всю провину на вчителів!!!

    • Учитель мав би писати уважніше, і помилки виправляти. Діти у всі часи не хочуть вчитися, така людська природа і зі всіх пороків лінь мабуть найсолодший… Мене найбільше дратує відвідуваність уроків у переддень та день релігійних та державних свят. За неї ніхто не бореться, вчителі вже звикли стимулювати учнів залишатись вдома, атим хто прийшов новий матеріал не дають, бо все-одно прийдеться повторювати “для всіх”

      • По – перше, перевірте свій текст на помилки!!! По-друге, попробуйте хоч рік побути вчителем, потім розповісте!!! По-третє, це вчителі “звикли стимулювати” чи батьки залишають дітей вдома!? Коли я був учнем, то я лишався вдома, коли тільки хворий був, а не по святковим дням!!! Звичайно потрібно повторювати “для всіх”, тому що потім люди скажуть, шо вчать тільки деяких дітей…

  3. 2 сторони, 2 правди. Щоб була одна:всю адміністраціюосвіти змінити, третину горе-вчителів- вигнати. Половина з тих хто лишиться – працюватиме, інша боятиметься,що виженуть і сама покине роботу. Дитина не хоче, чи не може нормально вчитись – хай, до 15 літ просидить у 1 чи 9 класі і піде працювати- диплом не зможе купити.

  4. Я також медаліст, і вважаю це маразмом… через 18 років після закінчення школи я не пройду ЗНО. Не тому що я тупий, а тому що я забув те, що мені зовсім не потрібно в моєму житті

    • Ну так да, учні ж здають різногалузеві предмети: мова, математика, біологія, хімія, історія…Хоча до душі і вони в ньому розуміються лише один!! А здають для того, шоб хоч поступити кудись, і навть ті медалісти, які здали на “ура”, бачучи списки абітурієнтів, бачать перед собою до десяти людей, які мають пільги. А ті, які мають “завдяки кому” або “за шо” поступити, то й так поступлять. А саме обідно буде медалістам, оскільки ЗНО – це тільки поріг для вступу і нічого більшого, де ти безбожно вчишся по всіх предметах і через рік більшість забуваєш або ти повний нуль, який не має шансів поступити за професію з якої має якісь здібності чи нахили!!

  5. Основне тут бажання – навчати і навчатися. Скажіть, які то вчителі, які ще не прочитавши уроків думають як то поіхати в Польщу і скільки взяти “цукерок” щоб щось заробити?! Чи то наша держава така….чи менталітет… А учні – через одного на уроці “онлайн”. Та де ім навчання в голові?!…не всі, але є…

  6. А все тому,що більша частина медалістів-куповані ,”липові”,а вчителі Попривикали брати і вимагають від батьків “вдячності”….Навіть коли дитина знає,аЛЕ батьки не ходять до вчителя, не “лижуть” ЙОМУ ОДНОГО МІСЦЯ,ДАРУЮЧИ КРУТІ ПОДАРУНКИ-“ВЗЯТКИ”,ТО УВИ вАША ДИТИНИП НЕ СТАРАЛАСЯ-І ОЦІНКА АВТОМАТИЧНО СТАНЕ НИЖЧОЮ…а ОСЬ дитина батьки якої зі школи не вилазять,протягом року мала і 6 балів і навіть на 2 бали-стає відмиником, різко виправляє всі свої погані оцінки… Ось так то є в нашій освіті…Хабарництво і несправедливість!!! P.S. Ось ЗНО і показало хто є хто.Тепер до вчителів нехай звернуться і запитають як це Ви вчили “відмінника”,коли він своїх “знань” навіть й близько не показав!!!

    • За час моєї роботи НІХТО з батьків ні разу не поцікавився оцінками своєї дитини, чи то вона відмінник чи двієшник. НІ РАЗУ!!!! А коли дітям до одинадцятого класу глибоко начхати на свої оцінки, то батьки мають бігати?! Це ті діти, які вже себе рахують дорослими, відповідальними, то це за них батьки бігають?! Ті хто пишуть про відмінників, ви пробували здавати ЗНО?! Я пробував і скажу, шо вчитель зможе навчити тільки третину, і це не ОДИН учень в класі!!! Ще частинку має ПОЯСНИТИ репетитор, а більшу частину має втовкти в голову учень сам!!!! І ще, звичайно, потрібно зважати на те, шо одним дається більше мова, а іншим математика!!! І учень знає мову на 12, але математика здає на 9 по ЗНО(хоча дуже готувався, але не його це предмет) і не отримує медалі, то це справедливо?! То це “липові” медалісти?! А універсальних учнів, яким дається все легко, ну дуже мало!! А ще, коли хочеш “вбити” дитині знання з предмету, який не входить до складу ЗНО, то вона тобі каже “Мені воно не треба, мені треба здати ЗНО з мови”, то як на це реагувати?! І замість того, щоб “лизати” по вашим словам, то батьки краще б заглянули в щоденник і проконтролювали як дитина вчиться!!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

22 Листопада, П’ятниця