<

Українською, будь ласка: набула чинності стаття про обслуговування державною мовою

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:20 | 16.01.2021 / Новини / /
Перегляди
5
/ коментарі 3

16-го січня, набула чинності 30 стаття мовного закону, яка зобов’язує усіх постачальників послуг в Україні комунікувати з клієнтами виключно державною мовою, якщо не надійшло окреме прохання споживача про інше.

Про це йдеться у законі України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, – передає УП.

Документ передбачає, що всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів українською мовою.

Це стосується супермаркетів, інтернет-магазинів, кав’ярень, банків, АЗС, аптек тощо.

Виробників та продавців в Україні зобов’язують надавати споживачам інформацію про товари, роботи чи послуги державною мовою. Але така інформація може дублюватися будь-якою іншою мовою.

При цьому лише на прохання клієнта надавач послуг чи продавець можуть здійснити обслуговування іншою мовою.

“На прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін”, – йдеться у законі.

У разі порушень з боку працівників сфери послуг або компаній кожен громадянин зможе звернутися до уповноваженого із захисту державної мови Тараса Креміня. В разі систематичних порушень мовного законодавства на порушників будуть накладати штрафи.

Як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене: ІНСТРУКЦІЯ

Нагадаємо,




коментарів: 3

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

7 Травня, Вівторок
6 Травня, Понеділок