Прийматиме скарги громадян: у «Дії» з’явиться AI-асистент

У застосунку «Дія» в першому кварталі 2025 року може з’явитись AI-асистент, який заслуховуватиме скарги громадян і переадресовуватиме їх до відповідних державних установ.
Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки і технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров на презентації AI Center of Excellence 4 лютого, передає Інтерфакс-України.
«Ми працюємо над тим, щоб в «Дії» з’явився такий певний помічник, який може використовувати мову AI, певний AI-агент, до якого ви можете звернутися, якщо у вас є проблема під час взаємодії з державою», – зазначив він.
За словами Федорова, до помічника можна буде звернутися голосом, адже він буде спроможний трансформувати голос в текст. Після цього «Дія» визначить, у площині повноважень якого міністерства лежить розв’язання скарги або питання, і перенаправлятиме звернення.
Поява в «Дії» голосового помічника очікується в першому кварталі 2025 року.
Міністр також повідомив, що у фокусі уваги Мінцифри є ще кілька проєктів – від фанрейзингової платформи, найбільшого мовного медіа, до BrayOne, GovTech.
«Якщо говоримо про штучний інтелект, то тут ми також пішли з досить амбітним завданням. Ми поставили перед себою мету – до 2030 року ввійти до ТОП-3 країн світу за рівнем інтеграції та провадження AI-рішень», – заявив Федоров.
Він додав, що не варто чекати появи в Україні конкурентів OpenAI або DeepSeek ще в 2025 році.