<

“Незлим тихим словом” згадують в інших містах, а в Нововолинську, що не яма – то Коптюк крайній

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:19 | 28.10.2017 / Нововолинськ / /
Перегляди
5
/ коментарів 5

Інтернет-видання “БУГ” напередодні Дня автомобіліста та дорожника вирішило поцікавитися роботою підприємтсва “МП Сантехмонтаж”. Невже організація, яка працює уже 18-ть років не має за плечима хороших справ ?

Директор ПП “МП Сантехмонтаж” Анатолій Коптюк задоволений роботою свого підприємства. Адже про нього знають не лише у Нововолинську, але й в Іваничах, Володимирі-Волинському, Ковелі, Сокалі, Червонограді та інших містах.

Мабуть ні для кого не секрет, що фірма береться за виконання робіт після того, як виграє тендер. На сьогодні в Україні існує система відкритих державних закупівель. Усі пропозиції реєструються на електронному майданчику Прозорро. З року в рік ” МП Сантехмонтаж” бере участь в торгах. Підприємство береться навіть за такі проекти, які практично ніхто не хоче взяти на себе.

Коптюк прозвітував по останніх тендерах, які виграло і виконало підприємство. Вони пов’язані із реконструкцією систем теплопостачання. Необхідно було здійснювати роботи в короткі терміни, щоб встигнути до опалювального сезону. Встановили труби для Укрзалізниці в місті Рава-Руська, а також в Луцьку.

В 2014- му році у Володимир-Волинську реалізовувався проект, який фінансувався Польщею. Коптюк розповідає, що “МП Сантехмонтаж” виграв в торгах і взявся за реконструкцію Центрального водозабору та модернізацію насосних станцій. Згодом весь проект міжнародними фахівцями був визнаний кращим по Україні.

На даний момент також будуть проводитися подібні роботи в Ковелі. “МП Сантехмонтаж” виграло тендер на 20 мільйонів по водоканалу в рамках ліквідації наслідків діяльності Ковельського ветсанзаводу. До кінця листопада 2017-го року підприємству необхідно модернізувати систему водопостачання. Уже ведуться роботи з прокладання водопровідної мережі.

Кожен тендер виконується за державним замовленням. Розробляється проект, в якому закладена ціна роботи та матеріалів, а саме підприємство його виконує. В кінці року необхідно звітуватися перед відповідними службами чи всі документи в порядку, чи кошти направлені цілеспрямовано, чи виконані необхідні роботи. Навіть якщо потім виникають негаразди, то потрібно за власні кошти виправляти.

Основний профіль підприємства – комунікації та загальні будівельні роботи. Щодо ремонту доріг, то з весни 2014-го року Коптюк взяв в оренду асфальтний завод, який перебуває на балансі виробничого управління комунального господарства і зайнявся ремонтом доріг. Перші роки утримувати завод було збитково, а в 2016-му році за власні кошти малого підприємства була закуплена необхідна техніка для ремонту доріг. Таким чином працювати стало легше та якісніший результат.

“Робота підприємства – це ж не просто “асфальт та бордюри”. Лише з 2014-го року взялися за ремонт доріг. Але коли людям стараєшся щось зробити, вони бачать у всьому лише негатив. Не завжди все виходить гладко. Проте результат залежить від багатьох факторів. Найбільшу роль у роботі відіграють матеріали, з яких вона робиться. Часто, самі того не підозрюючи, купуємо неякісні. Потім доводиться “червоніти” та виправляти зроблену роботу”, – ділиться наболілим Коптюк.

Найбільшою проблемою свого підприємства директор вважає кадрове питання. Близько ста кваліфікованих людей працює на фірму. Вони щороку проходять атестацію в Луцьку, Львові та мають необхідні посвідчення. Проте працівників все-одно не вистачає. Чому? Причина одна – спеціалісти виїжджають за кордон.

“В роботі бувають нюанси. Так, можуть бути помилки, але тут грає роль ще людський фактор. Я відповідаю за роботу моїх працівників, але сам я її не виконую. У мене працюють усі спеціалісти, а не шабашники. Ми стараємося зі всіх проблемних ситуацій знайти вихід та усе виправити”, – розповідає Коптюк.

Перед Днем автомобіліста та дорожника поцікавилися тим, чому що не дощ – так дороги робляться. Отримали відповідь, що асфальт – це матеріал, який повинен мати необхідну температуру під час роботи. Коли його беруть із заводу, то необхідно відразу класти. В дощ працювати не починають, але бувають ситуації, коли в процесі виконання робіт він застає зненацька. Матеріали потрібно використати, інакше потім уже нікуди не годяться. Сподіваємося, що “план Б” у випадку дощу здійснюють раціонально.

З надією на світле майбутнє наших доріг інтернет-видання “БУГ”  бажає підприємству “МП Сантехмонтаж” терпіння та мудрості в роботі та вітає усіх працівників з професійним святом. 




коментарів: 5
  1. на даному етапі якби виконавча влада виконувала свої функції(справедливі тендери, оптимально допустимі(незавищені)ціни, контроль якості виконання робіт)!! А ТАК БРАКОРОБИТЬ ДІЛЯЧИСЬ….НЕМАЄ ЧОМУ ДЯКУВАТИ…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

24 Лютого, Субота