Про особистий кабінет споживача водоканалу: зробіть це і ви не будете витрачати час на ходіння до підприємства
Рідко закидаю робочу інформацію, але ту, яку вважаю важливою, ставлю на сторінку. Йдеться про особистий кабінет споживача водоканалу. Народ, зробіть це, і ви не будете витрачати час на ходіння в підприємство, щоб вам пояснили за що і як нарахували.
Особливо це стосується споживачів, які проживають у будинках, де стоять загальнобудинкові лічильники. Уся інформація знаходиться у кабінеті.
А ще прохання: вчасно подавайте показники, щоб водоканал міг коректно здійснити нарахування. Як вони відбуваються, читайте на сторінці підприємства, щоб я тут не розписувала.
Повірте, це важливо. Оскільки вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води. Показники потрібно передавати навіть тоді, коли ви не користуєтеся водою.
У разі відсутності інформації щодо спожитих фактичних обсягів води за засобами обліку до розрахунку береться середньомісячне споживання послуг споживача за попередні 12 місяців, що є розрахунковим, а не фактичним, тому обсяг спожитих кубів квартирами не відповідає обсягу пропущеному по загальнобудинковому лічильнику.
Таке розрахункове споживання тягнеться упродовж піврічного періоду, а то й більше. Тому водоканал просить споживачів подавати показники вчасно і щомісяця.
У квитанціях не відображається історія піврічного перерозподілу загальнобудинкового лічильника. Але цю історію та іншу інформацію, яка стосується нарахувань, можна побачити в особистому кабінеті споживача помісячно, зареєструвавшись за посиланням.