Побутує думка, що математика є одним із найскладніших предметів – я не погоджуюсь
Якщо вчити все вчасно – з уроку в урок, нічого не пропускаючи, виконуючи всі домашні завдання, розбираючи всі тонкощі і не нехтуючи порадами вчителя – математика стає надзвичайно цікавою наукою, яка допомагає створити спосіб мислення, зорієнтований на рішення.
Ми не повинні говорити про проблеми, скаржитися на них, а пробувати вирішити будь-яку проблему, як математичну задачку, яка має завжди кілька способів розв’язання, варто тільки відшукати найраціональніший. Саме такий спосіб міркування ми тренуємо з уроку в урок, від задачі до задачі.
Чи залежить від вчителя інтерес учнів до предмету?
Чому в одному й тому самому класі в одного й того самого вчителя є діти, які навчаються з цікавістю та інтересом, а є й ті, які ніяк не можуть осилити програмовий матеріал.
Повірте, першопричина не в учителеві, а в учневі, який вмотивований тим чи іншим чином, це приблизно, як хворий, що прийшов до лікаря, той виписав йому ліки, рекомендації, якісь обмеження, а пацієнт ними нехтує і відповідно хворобу вилікувати не вдається.
Поганий лікар? – Ні, безвідповідальний пацієнт!
Шкода, що в нас не було такої вчительки
Геометрію все ж я трішки більше любив аніж алгебру)