<
Інші розділи

Як зробити сторінку в соцмережі цікавою і прибутковою: секрети SMM розповіла Ірина Кучер

Цей запис опубліковано більш як рік тому
19:45 | 26.08.2020 / Володимир / , /
Перегляди
43
/ 1 коментар

Все більше часу люди проводять в інтернеті: читають новини, шукають корисні поради чи скуповуються необхідним, не виходячи з дому. Власники бізнесу розуміють, що потрібно йти в ногу з часом, тому активно просувають свої товари та послуги на різних платформах.

Аби такі заходи щодо просування власного бренду в мережі були ефективними, підприємці звертаються до спеціалістів у сфері SMM.

Social Media Marketing (SMM) – один з нестандартних способів просування бізнесу, який допомагає збільшити кількість клієнтів через соціальні мережі, форуми, блоги.

Ірина Кучер – спеціаліст в галузі SMM, яка працює в даній галузі досить тривалий час. Журналісти БУГу запросили експертку на розмову у кав’ярню “Lykke”, аби дізнатись про особливості даної професії, де можна навчитись SMM-у, як шукати клієнтів, переваги та недоліки такої роботи.

Окрім цього, Ірина розповіла декілька “фішок” для просування власної сторінки в соцмережі. Наприклад, програми, які вона рекомендує використовувати для створення контенту:

  • Photoshop Fix – програма для обробки фото у телефоні, яка є безкоштовною, легкою у використанні та дозволяє відредагувати найменші дрібниці;
  • VSCO – дозволяє робити фотографії в додатку та редагувати їх, використовуючи попередньо встановлені фільтри та інструменти редагування;
  • Instories – мобільний додаток, що дозволяє зробити зі звичайного відео цікавий, динамічний ролик для сторіз в соцмережах.

Як зробити особисту сторінку цікавою для читачів та потенційних підписників:

  • аватар: фото повинне бути таким, щоб на ньому було видно ваше обличчя, це краще сприймається і підвищує ймовірність того, що на вашу сторінку перейдуть за посиланням;
  • шапка (опис) профілю: не варто розміщувати туди лише гарні улюблені цитати, краще напишіть щось про себе, свої захоплення, чим ви можете бути корисним або ж зацікавити людей;
  • хайлайтси (збережені історії): для обкладинки обирайте декілька фото в одній кольоровій гамі, адже це виглядає естетичніше та привабливіше, а також не перенавантажує ваш профіль;
  • ведення сторінки: у тренді – щирість, природність, розумна відкритість; показуйте своє життя таким, як воно є, без зайвих прикрас та яскравих перебільшень;
  • хештеги: використовуйте їх доцільно; краще розміщувати не у самому дописі, а в першому коментарі, аби текст не був надто громіздким.




один коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

13 Грудня, П’ятниця
12 Грудня, Четвер

Sinoptik - logo

Погода на найближчий час