У дитячому садочку Володимира-Волинського відкрили інклюзивну кімнату
11-го травня у Володимир-Волинському садочку №7 “Волиняночка” урочисто відкрили так звану “сенсорну кімнату” для діток з особливими потребами.
За словами завідувача закладу Лариси В’яльцевої, потреба у такій кімнаті дійсно була великою, бо виховання особливих діток у простих кабінетах не дає того результату, який би хотілося бачити.
У новоствореній сенсорній кімнаті є піщана дошка для малювання, рельєфна скеля, світлолампа, басейн з іграшками та багато усіляких необхідних речей. Аби створити таку кімнату знадобилося більше 70-ти тисяч гривень. Їх для потреб садочку виділили з міського бюджету.
За словами першого заступника міського голови Ярослава Матвійчука, який був присутній на заході, у місті нараховується близько 160-ти дітей з особливими потребами. Для них потрібно створювати необхідні умови, тому ініціативу вихователів створити інклюзивну кімнату радо підтримали.
Як на мене, провода усі ці могли б і поховати,не естетично та і небезбечно
Це хороший початок!!! Я думаю всім діткам без обмежень незавадило б в садочках такі кімнати по групам зробити, адже у Європі так є в будь якому садочку, розвиватись треба всім, ато як правило по садочках іграшки які вже жалко викинути і ніде взяти нових, та й тих виховатилі не дають гратись діткам бо потім їм ніби важко прибирати за ними! Що до виховатилів дитячих садочків, то варто задуматись і перевірити хто наших дітей виховує, чи мають відповідну освіту, чи проходили атестацію, і чи може подумати і взяти молодих, хороших випускників педучсилища які хочуть працювати з дітками і відчувають своє покликання! Програми слід було б переглянути по розвитку, а то ведеш дитинку повноцінною а потім вона забуває як правильно розмовляти, та той перелік матеріалу який купують батьки (пластилін, фарби,альбоми…) за цілий рік не разу не тронутий, а хто взнає!? Починайте контролювати мами все чим займаються псевдо виховатилі без освіти, вони марнують наших діток а не розвивають! Вони відбувають свої пів дня, набивають свої пакети наїдками і йдуть додому. Хто подбає про діток яких залишають в садочку довіряючи саме безцінне, це ж майбутні паростки, і до кожної дитини свій підхід має бути, їх всіх треба любити, виховувати з душею ! Вибачаюсь що може відійшла від теми, наболіло!
Сенсорна кімната – це кімната психологічного розвантаження дітей з особливими освітніми потребами. Це організоване особливим чином середовище, що складається з великої кількості різного виду стимуляторів, котрі впливають на органи зору, слуху, нюху, тактильні рецептори. Сенсорні кімнати використовуються для сенсорної стимуляції, психотерапії та соціальної адаптації ( наприклад, дітей з аутизмом).
У ДНЗ міста працюють педагоги зі спеціальною педагогічною освітою, які періодично підвищують кваліфікацію при Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти. Освітні програми затверджуються Міністерством освіти України. В дошкільних закладах діти отримують всебічний, ціннісний розвиток!!!
Сенсорна кімната – це кімната психологічного розвантаження дітей з особливими освітніми потребами. Це організоване особливим чином середовище, що складається з великої кількості різного виду стимуляторів, котрі впливають на органи зору, слуху, нюху, тактильні рецептори. Сенсорні кімнати призначені для навчання на основі сенсорної стимуляції, психотерапії, соціальної адаптації (наприклад, дітей з аутизмом).