<

В Ощадбанку попередили про можливі перебої в роботі POS-терміналів та банкоматів

01:05 | 13.12.2023 / Новини / /
Перегляди
106
/ Коментарі відсутні

Деякі банкомати, термінали самообслуговування та POS-термінали Ощадбанку можуть не працювати через відсутність зв’язку.

Про це повідомляє пресслужба Ощадбанку.

«Наші партнери з компанії Kyivstar роблять все для вирішення технічних питань. Незважаючи на це, всі сервіси Ощаду, не повʼязані з Київстаром, працюють стабільно», – йдеться в повідомленні.

В Ощадбанку зазначили, що стабільно працює контакт-центр. Для звʼязку також можна скористатись чатботом у Мобільному Ощаді або сервісом «дзвінок з сайта банку».

Нагадаємо, масштабний збій у «Київстар» стався через хакерську атаку




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

27 Квітня, Субота
26 Квітня, П’ятниця