<

Українські туристи застрягли на Занзібарі: показали умови, в яких вони чекають вильоту

Цей запис опубліковано більш як рік тому
05:41 | 16.02.2021 / Новини / /
Перегляди
3
/ коментарів 5

Близько 180 українських туристів третю добу не можуть вилетіти з Занзібару через зламаний літак — рейс постійно відтерміновують. Пасажири скаржаться на недостатню комунікацію й на те, що їх заселили у готельні номери без комфортних умов.

Про це розповіла одна з пасажирок рейсу Анастасія та ще один пасажир, який попросив залишитися анонімним, – повідомляє Громадське.

Туристи мали вилетіти додому рейсом Q 6972 «Занзібар — Київ» із дозаправленням у місті Луксор ще 13 лютого. Вони приїхали в аеропорт, пройшли реєстрацію. Автобуси мали відвезти їх до літака, але цього не сталося — людей повернули в аеропорт.

Анастасія розповідає, що з 13:00 до 20-21:00 пасажири залишалися на гейтах, до людей ніхто не виходив. Потім пілот повідомив, що сталася технічна проблема — зламався насос, він довго набирає паливо.

Пізно вночі людей розвезли по готелях, і поспати їм вдалося лише півтори години. Потім пасажирів знову відвезли до аеропорту, частина людей вже повторно пройшла реєстрацію, але й тоді вилетіти не вдалося. Туристів відправили у готель, а пілоти тоді нічого не пояснювали, каже Анастасія.

«Повезли у нормальний готель, але там не було номерів. Були на території, у нас було харчування», — розповідає пасажирка.

За словами Анастасії, авіакомпанія кожні дві години надсилає автоматичні повідомлення про час вильоту, але не дає чіткої інформації про те, що відбувається. Через це пасажири постійно то збираються в аеропорт, то повертаються в номери. Туристи контактують з локальним представником від аеропорту або зі своїми туроператорами в Україні, які намагаються дізнатися деталі обставин.

Наразі повідомили, що літак полагодили й заправили, але тепер очікується дозвіл на політ до Анталії. Зараз людей розселили у готелі, але з поганими умовами, розповідають пасажири. Крім того, не всім вистачило місць.

«Скоординувалися зі ще двома жінками, щоб разом бути у двомісному номері, щоб й іншим вистачило номерів», — розповіла Анастасія.

Ще один пасажир, який попросив залишитися анонімним, розповів, що частину людей (28 пасажирів) заселили у хостел, «який виявився борделем».

«Умови в хостелі жахливі. Бруд, антисанітарія, відсутність елементарних людських умов для проживання. Немає засобів гігієни, нас не забезпечили навіть водою. Шістьом людям не вистачило місць», — розповів він.

Пасажир також розповів, що після наполягань на переселенні, людей почали переселяти в готелі з нормальними умовами.

Крім того, Анастасія розповіла, що вилетіти додому іншими рейсами теж не вдається. Якщо летіти через Дубай, то необхідний результат ПЛР-тесту на коронавірус, а для цього необхідно знайти лабораторію та зачекати на результат. Не вдається вилетіти й через Стамбул через погодні умови, розповідає пасажирка.

Ще одна причина: нові квитки — це додаткові витрати, які потім не відшкодують, каже вона.

Також Анастасія розповіла, що вже не вперше натрапляє на перенесення рейсів цієї авіакомпанії. 1 червня 2020-го року вона летіла з Франкфурта до Києва евакуаційним рейсом, тоді затримка була на добу, але компанія надала готель через 10 годин очікування.

Коментар авіакомпанії

У SkyUp зазначають, що технічно літак готовий здійснити рейс у будь-яку хвилину. Але наразі немає дозволів від іноземних країн.

«Протягом 13-15 лютого представники авіакомпанії ведуть переговори з авіаційними органами країн для отримання дозволів на проліт у їхньому повітряному просторі. Кілька разів ми отримували усні запевнення щодо готовності надати дозволи і розпочинали підготовку до рейсу, зриваючи пасажирів з місця, однак в останній момент отримували відмову. Наразі для пришвидшення вирішення питання до переговорів приєдналася Державіаслужба України», — йдеться у повідомленні.

В авіакомпанії запевняють, що пасажирів розселили у номерах до 16 лютого. Якщо сьогодні, 15 лютого, не вдасться отримати дозвіл на виліт, то завтра, 16 лютого, пасажири зможуть вилетіти до Києва нашим регулярним рейсом. Актуальну інформацію про час вильоту пасажири отримають у СМС-повідомленнях.




коментарів: 5
  1. 180 українських туристів які везуть в Україну різні зарази,і це тільки з Занзібара, у нас нема ніякого карантину? Вони відпочили, а Ви готуйтесь до нових штампів хвороб.

  2. Бідолашні як же вони настраждались.. Напишіть рахунок куди переводити кошти на відшкодування нашим громадянам морального збитку. Хоч би долетіли комфортно! Боже аж розчулився..

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

2 Травня, Четвер
1 Травня, Середа