<

У «Київстар» заявили, що відновили «домашній» інтернет

01:14 | 15.12.2023 / Новини / /
Перегляди
204
/ Коментарі відсутні

Компанія «Київстар» повідомила, що наразі підключила голосовий сервіс та відновила послугу «Домашній Інтернет».

Про це йдеться на фейсбук-сторінці компанії.

Проте у «Київстарі» додають, що доступність і якість голосового сервісу залежить від багатьох факторів.

«Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу», – зазначають в компанії.

Окрім того, повідомили, що повністю відновлена послуга «Домашній Інтернет».

Якщо ж ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте:

  • перезавантажити телефон;
  • увімкнути та вимкнути «авіарежим».

«В деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв’язком, але наші спеціалісти їх усувають. Перепрошуємо за незручності та працюємо далі. Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з’ясування всіх деталей», – додають в «Київстарі».




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

30 Травня, Четвер