<

Розмитнення «євроблях» за новими правилами: що чекає автовласників

Цей запис опубліковано більш як рік тому
07:17 | 11.04.2021 / Новини / /
Перегляди
103
/ коментарів 12

8-го квітня комітет з податкової та митної політики Верховної Ради України обговорив та затвердив до другого читання законопроєкти № 4643-д та № 4644-д, які стосуються розмитнення «євроблях».

Про це інформує “Інститут досліджень авторинку”, – пише ТСН.

Зазначається, що більшість народних депутатів підтримало винесення документів в зал Парламенту для голосування в цілому. Щоправда, з певними поправками. Отже, законопроєкт наразі має такі умови застосування:

  • тільки для ввезених “євроблях” – для тих, хто легально ввозить “свіже” авто з-за кордону в період дії закону, знижок не буде;
  • правила діятимуть лише 180 днів – додаткових 3 місяці матимуть лише військові, що перебуватимуть в зоні бойових дій на Сході України протягом періоду дії Закону більше, ніж 90 днів. Після цього — великі штрафи для всіх;
  • пільгові умови поширюються лише на легкові авто та вантажні транспортні засоби загальною масою до 3,5Т;
  • мінімальний екологічний стандарт — Євро-2 – легкові автомобілі, що не відповідають цьому стандарту, розмитнити неможливо. Щодо вантажних авто, то тут існує додаткове обмеження: закон про першу реєстрацію авто вимагає від них екологічний стандарт “Євро-5”. Тобто, на практиці можна буде розмитнити лише вантажні транспортні засоби від 2010 року випуску;
  • для “пільгового” розмитнення доведеться сплатити “добровільний внесок” у розмірі 8 500 грн – або ж за тих самих 8 500 грн можна буде вивезти автомобіль за межі України, якщо розмитнювати таке авто немає сенсу. Це дозволить уникнути ще більших штрафів у майбутньому;
  • вартість розмитнення залежатиме від віку авто та об’єму двигуна – формула залишилася незмінною. Чим старше авто, і чим більший об’єм двигуна — тим його розмитнення буде дорожчим. В середньому за розмитнення «євробляхи» доведеться заплатити від 1 000 до 3 000 доларів.

Що саме змінилося:

  • оформити за спрощеним порядком та пільговим тарифом пропонують дозволити лише ті авто з іноземною реєстрацією, що були ввезені в режимі транзиту або тимчасового ввезення, та знаходилися на території України станом на 31 грудня 2020 року – тобто, якщо авто колись перебувало в Україні як “євробляха”, проте 31 грудня 2020 року фізично було за межами країни — під “акцію” воно не потрапляє. З однієї сторони, це запобіжник від ввезення автомобілів, котрі перетинали кордон раніше з туристичною метою. З іншого — не враховує тих, хто вивіз “євробляхи” під загрозою штрафів;
  • початок дії нових правил розмитнення — через місяць після опублікування – за цей час власники “євроблях” зможуть підготувати необхідні документи: зняти авто з обліку за кордоном та пройти сертифікацію;
  • під дію одноразової акції «легалізації євроблях» не підпадатимуть автомобілі віком до 5 років – дослідження вторинного ринку показує, що у 2020 році середня вартість розмитнення на легкові авто віком до 5 років становила 37,7% від вартості. Віком понад 5 років — 84,2%. Очевидно, що найбільша проблема саме у розмитненні старіших авто віком понад 5 років;
  • для учасників військових дій на Сході України закон діятиме 270 днів – але лише для тих, хто протягом дії Закону перебуватиме в зоні бойових дій більше, ніж 90 днів. Для усіх інших період становитиме 180 днів;
  • тимчасового порядку розмитнення не буде – у першій версії законопроєктів були передбачені два місяці для розробки Кабміну тимчасового порядку розмитнення “євроблях”. Таке положення було у законах зразка 2018 року. Цього разу представники Міністерства фінансів заявили, що додаткових роз’яснень не потрібно.

Цікаво, що всі інші правки, а їх було аж 88, — відхилили.




коментарів: 12
  1. Пільги тільки порушникам! Законослухняним людям все залишається по старому…
    Позорище на увесь світ!

  2. Афуєть держава- порушує Конституцію, замість гарантувати її. Кілька десятків тисяч свідомих порушників законів поставлено понад мільйонами законослухняних. Не потрібно ніякого путіна, щоб ця псевдодержава розвалилася- отраа баранів, які називають себе щирими українськими патріотами вже донищує її

  3. Країна ідіотів, де компенсації тим хто розмитнив у 3 рази дорожче вартості самого авто

  4. На сьогоднішній день через Ягодин ввозять різні старі авто, які непіддаються здоровому глузду по розмитненню. Чому і на яких підставах завозят такий хлам до України невідомо.
    Можливо під цей свіжий закон по розмитненню….

  5. …Надіюсь, за цій ВР залишилось не довго , це злочинці, які діють на перевір власного народу, за рахунок якого грабують і зневажають народ України, ганьба, це не кінець, вони будуть гірко жалкувати, але пощади їм не буде….Слава Україні!!!

  6. В цій державі, той хто не вміє або не хоче брехати, красти та боїться порушувати закони змушений почувати себе неповноцінним…

    • А вони за ті роки, хоть одне рішення що б легше людям жити стало прийняли? ні,для себе так ,тільки не для народу.

  7. Вдумайтесь! Чесна людина,яка вчасно вивезла своє авто- непідпадає під закон.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

21 Липня, Неділя
20 Липня, Субота