Продовження історії з простроченою ковбасою “з майбутнього” в одному з супермаркетів Нововолинська
Зранку покупець вирішив поїхати в магазин і вияснити хоча б для себе, чи це якесь прикре недорозуміння, чи систематичний обман покупців.
“Якби я почув від продавця: “Вибачте, сталась якась помилка, виберіть собі інший товар або ми повернемо гроші”, я б спокійно поїхав далі по своїх справах. Натомість мені намагались пояснити, що я ідіот, продукція свіжа, і чого я сюди прийшов. Що з цього вийшло дивіться на відео…”, – пише покупець Андрій на своїй сторінці у фейсбук.
“Після мого вчорашнього посту, о 12 ночі, зі мною зв”язався голова департаменту маркетингу в ТМ Дмитрук Тарас Скорупский (Taras Skorupskyi) і попросив більш детально описати ситуацію. Він пообіцяв, що зробить усе можливе, щоб таких інцидентів більше не повторювалось, хоча їхньої провини я не бачу ЗОВСІМ (+ мені дуже приємно, що люди тримають марку і їм не байдуже, в якому вигляді реалізується їхня продукція).”, – додає покупець.
Все правильно.Але результат який? Гроші повернули? Ковбасу реанімували? Магазин закрили? Що робити? Я вважаю цю зіпсовану ковбасу заставити з’їсти, хай, перепрошую, одна із другою “пані” просереться, тоді, можливо, щось зрозуміє. А тобі, Андрію, респект.
скоти.не ходіть в цей магазин.
хтось там хтів інспектора Фреймут… В нас тут і Андрій непоганим інспектором може бути))) Молодець! хоч комусь не всерівно!
Ааа, так це так тепер торгова марка,, Дмитрук” рекламує себе…? )))
Эти летом зашёл купить мяса,в ветрине холодильник было две жирные мухи что лазили по мясным продуктам,я был в шоке жаль что у меня на то время с собой телефона не было (был посажен и был на зарядке)заснял бы……а с штрих кодами и когда изготовленно так это уже не в первой,я с сестрой хотел купить котлет на развес,так там дата не соответствовала а тем более с прошлого года срок вышел,когда вопрос задали продавщице так ответ был такой…-Что вы хотите,не нравится не покупайте,а то что выбито что срок годности до 2015года так они не успели просто поменять…..я офигел….Так что молодец Андрей побольше бы таких людей
В цьому магазині усе через одне місце пропускають. М’ясо там такого гидкого вигляду,обвітрене, засохше,таке враження, що воно слизьке, що я б і собакам таке не наважилась дати.
Не магазин, а сміттєвий бак.
Ковбаса не просрочена була і ніхто нею не отруївся- це головне.
А вся ця писанина більше на заказ від конкурентів змахуе.
Чекаю третю серію…
Vadim, а вам треба, щоб хтось обовязково отруївся?????
цікавить народ, коли нарешті у супермаркеті можна буде купувати і не боятися, що вони втюхують прострочку)) неодноразово самі купували там несвіже, просто не повертали, а треба було б!!!
Цікаво, а навіщо купувати не свіже? Хто вам винен, що ви купуєте не свіже? Бачили очі що брали…іжете)))це по типу з тієі серіі))) Навчіться дивитись на терміни не дома, а в магазинах. І якщо не одноразово купували там не якісний товар, чому туди повертаєтесь за покупками? Ось такі і нас люди, а потім жертв з себе роблять!!! Питання до автора? Де були ваші очі, коли ковбасу купували??? І ще одне! Якраз в супермаркеті не втюхують, а у вас самих є можливіть понюхати, пощупати, глянути терміни і т.д! Тому це тільки Ваша вина, що ви купуєте не свіже чи протерміноване, у супермаркеті!!!
Таких як ви, продавець, треба судити! Ви продаєте неякісний товар і звинувачуєте у цьому покупця? Якби в нашій державі такі , як ви , несли відповідальність, то такого б не було у магазинах.
тре по всіх мазіках таке проводити… мож троха схаменуться.
Інспекція вийшлп не гірше ніж у Фреймут.. 5+!
Ні безкарності монополій! Верніть Колібріс! А ще краще Теско, Кауфланд, Метро і т.п. В серйозних супермаркетах, якщо термін придатності підходить до кінця(а не закінчився) товар знижується в ціні на 30%, 50% 70%. А в нас монополіст травить людей заради власного збагачення. Взагалі за просрочку мають накладати штраф серйозного розміру, або забирати ліцензію на торгівлю продовольчими товарами!
Ліцензіі на торгівлю продовольчими товарами немає і ніколи не було! Не компетенті((( Як можна зробити знижку в 50 чи 70 відсотків при націнці максимум 20 -30 відсотків??? Не путайте націнки на одяг в 100-500 відсотків і пробукти 30!!! Ви знаєте що таке монополія?судячи з того що пишите, то ні!!! Монополія-це один на ринку, не має конкуренціі!!!!
ЗАКРИЙТЕ ЇХ !!! ПОКИ НЕ СПАЛИЛИ !!! ХАЙ СВОЇХ ДІТЕЙ КОРМЛЯТЬ !!!!
А чого то іх закривати чи палити? Де були очі автора статті коли він купував ковбасу? Чи йому іі впарили? Ще раз повторюсь, що в супермаркеті ви самі несете відповідальність за придбаний товар, аже як ніде, маєте можливість передивитись його на “якість”! Тому, не шукайте винних, а за своі діі відповідайте самі!!!
Що ти мелеш!!??? Це продуктовий магазин, чи “мусорна лавка”??? Люди ідуть в супермаркет і надіються купити там якісну продукцію, люди довіряють!! А на що надіешся ти,шановний продавець, коли кладеш на полиці смердючу ковбасу та інші не свіжі продукти?- на те що їх хтось купить. – Ось це і означае- “втюхати”.
До чого тут очі. У багатьх людей поганий зір. Зіпсований і прострочений товар повинен бути прибраний з вітрини!!!
эти продукты расчитаны на людей которые плохо видят пенсионерам и пьяным они продают