<

«Керівництво ринку в Нововолинську на співпрацю не йде, а, навпаки, ігнорує і блокує спроби навести порядок», – Громик

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:47 | 14.02.2019 / Нововолинськ /
Перегляди
3
/ коментарів 13

Іменні таблички з номером та основною інформацією про власника на контейнерах та легалізація заробітної плати працівників ринку – проблеми, які обговорили 13-го лютого під час робочої наради у Нововолинській міській раді.

Нарада відбулася під керівництвом профільного заступника міського голови Олександра Громика. Одне із питань, яке розглянули – впорядкування місцевого ринку. Про це повідомляє Нововолинськ.com.ua

За словами Громика, торгові контейнери, згідно українського законодавства, повинні мати іменні таблички з номером та основною інформацією про власника. А вони цього не мають.

«Я це питання намагаюсь вирішити вже кілька років. Але керівництво ринку на співпрацю з нами не йде, а, навпаки, ігнорує і, навіть, блокує усі наші спроби навести там порядок. Наприклад, Закон вимагає, аби кожен контейнер ринку мав табличку зі своїм номером, під яким він розташований, та основну інформацію про власника, зокрема, його ім’ям і прізвище та номер свідоцтва про реєстрацію. Я вже кілька років намагаюсь вирішити це питання, але поки безрезультатно. Я писав до директора ринку звернення з проханням, щоб він надав мені інформацію про орендарів, але відповіді на нього і досі не отримав», – зазначив заступник міського голови.

Окрім цього, він порушив ще одне проблемне питання – легалізацію заробітної плати працівників ринку.

Начальник Нововолинського управління ГУ ДФС  у Волинській області Богдан Шинкарчук зауважив, що підприємці, які здійснюють торгову діяльність на ринку, та їхні наймані працівники переважно не сплачують ніяких податків.

«Основне наше завдання – наповнення бюджету, зокрема, і місцевого. Ми хочемо, щоб наш бюджет виконувався і перевиконувався. Але це залежить від сплати податків», – зазначив Шинкарчук.

Заступник міського голови наголосив, що надалі так тривати не може. І ситуацію з ринком врешті потрібно вирішити.

«Підприємці, які займаються торгівельною діяльністю на нашому ринку, отримують від цього прибуток, їх продавці – зарплату і, до речі, дуже навіть не погану. Усі мають дохід, а податків чомусь не сплачують. Ні ті, ні ті. Якщо нічого не зміниться найближчим часом, то ми будемо приймати радикальніші міри, бо має бути скрізь порядок», – запевнив Громик.

Директор ринку Андрій Саганюк, у свою чергу, пообіцяв прийняти усі зауваження до уваги і постаритись розв’язати усі проблемні питання, порушенні на цій нараді.




коментарів: 13
  1. Якій бардак на маленькому базарчіку скрісь мусор фуууу гидотство невде так тяжко поприбирать?????

    • Чисто не тільки там,де прибирають, а й там, де не смітять.Самі продавці винні, житти в свинюшнику чи прибрати після себе – їхній вибір, а кожного вечора жіночка прибирає за свинством і ввечері там чисто.

  2. Директор ринку нахабно ігнорує офіційні звернення заступника міського голови, ви гадаєте ми повіримо в цю маячню. Та Вітя той, що Сапожніков помноживби того директора на ноль і стерби в порошок. Бо це міський голова і в Новіку тільки він може нагинати своїх заступників)))

  3. Міський ринок це закритий світ зі своїми законами! Коментувати небуду, Почекаю!

    • Не чекай, Артуре! Ти ще молодий, тікай в Польщу! І то вже. Тута вже насувається триндець всьому.

  4. Все в наших руках. Польща недалеко завжди можна поїхати та опустити руки! А от залишитися та спробувати щось змінити не кожен зможе. Легше в Польщу на роботу. Дякую вам за пораду. Проте я залишуся. Я чув багато, що наше місто це титанік. Шахти закривають, наркомани, далі дно. Проте я думаю що часи занепаду позаду. Можливо незабаром уже все зміниться. Я людина яка ніколи не опускає руки.!

    • За комуналку як платити людям? За тепло Гаврилюку тисячі? Шахтам вже кранти.Хто за все це неподобство буде відповідати? Га?

  5. Сашок?! Саганюковий синок ні тобі ні іншому мудрому Нововолинському мудрику не по зубам!
    Ось так.

  6. «Я це питання намагаюсь вирішити вже кілька років.» – і в чому проблема я так і не зрозумів. Було би бажання то питання такі вирішуються за 5 хв. Дали наказ повісити таблички і дали на то 3 дні, ну максимум тиждень. Через тиждень перевірили, якшо хоча б одної нема, директора на пенсію свиней кормити, а на йоого місце призначити іншу людину, яка не буде випендрюватись і зробить той порядок. Все! 5хв і бажання! Ну, а про податки то до податкової певно. В любом випадку тоже питання на пару хвилин. Все інше то просто балабольство!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

21 Травня, Вівторок