На астероїді, орбіта якого перетинається з орбітою Землі, виявили сліди води

01:16 | 12.10.2020 / Новини / , , , /

Перша місія NASA “Осіріс-РЕКС” зі збору зразків астероїдів виявила сліди води на астероїді Бенну.

Про це пише TheБабель з посиланням на NASA.

Зазначається, що карбонатні гірські породи, які кристалізувались через кілька мільйонів років після народження Сонячної системи, лежать на поверхні Бенну.

Вчені місії підозрюють, що колись вода була присутня на більш великому астрономічному об’єкті, від якого згодом відколовся астероїд Бенну. Так як сам астероїд досить малий (ширина Бенну всього 500 метрів), на ньому самому води в рідкому вигляді не було.

Зонд OSIRIS-REx відправили в космос у вересні 2016-го року. Він оснащений багатьма приладами для аналізу. 3 грудня він наблизився до Бенну на 19 км. Пізніше планується проба ґрунту астероїда. Загальне завдання проекту — зібрати більше даних про будову і склад астероїдів. Повернутися на землю капсула зонда повинна в 2023-му році.

Сам астероїд Бенну обертається навколо сонця по еліптичній орбіті. Його відносять до Аполлонів— астероїдів, чиї орбіти перетинаються з орбітою Землі.

Бенну – примітивне тіло, багате на вуглецеві хондрити. Раніше вчені досліджували такі астероїди лише у вигляді метеоритів, змінених при проходженні через земну атмосферу.

Астероїд Бенну виявлено​​ 1999-го року і є другим найнебезпечнішим для Землі. Ймовірність того, що відбудеться зіткнення з ним — 1 до 4000.