В Ощадбанку попередили про можливі перебої в роботі POS-терміналів та банкоматів
Деякі банкомати, термінали самообслуговування та POS-термінали Ощадбанку можуть не працювати через відсутність зв’язку.
Про це повідомляє пресслужба Ощадбанку.
«Наші партнери з компанії Kyivstar роблять все для вирішення технічних питань. Незважаючи на це, всі сервіси Ощаду, не повʼязані з Київстаром, працюють стабільно», – йдеться в повідомленні.
В Ощадбанку зазначили, що стабільно працює контакт-центр. Для звʼязку також можна скористатись чатботом у Мобільному Ощаді або сервісом «дзвінок з сайта банку».
Нагадаємо, масштабний збій у «Київстар» стався через хакерську атаку