<
Інші розділи
Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

“Я тебе не боюся, у нас тут камєри”. Про “переваги” обслуговування на нововолинській автостанції написали в соцмережі

Цей запис опубліковано більш як рік тому
13:08 | 10.07.2017 / Нововолинськ / /
Перегляди
20
/ коментарів 12

У соцмережах обурюються через неналежне надання послуг на автостанції в Нововолинську.

На зауваження та прохання продати квиток, касир відповіла: “Я тебе не боюся, у нас тут камєри”. Про візит до каси нововолинської автобусної станції розповідають користувачі мережі Фейсбук.

“Цікаво, люди в Нововолинську знають, що на роботу вони “ходють” аби виконувати свої обов’язки, а не крутити в роті язиком, який, в свою чергу, уже давно розлучився зі спитими залишками мозку? Близько десяти хвилин пішло на покупку білета на місцевій автостанції і впродовж близко дев’яти з них довелося слухати неврівноважену, з дозволу сказати – жінку на касі, яка замість виконання своїх прямих обов’язків з обслуговування, намагалась продемонструвати, що відсутність такту ніяк не заважає їй отримувати заробітну платню і витрачати її, очевидно, на “випивон по-вечорам”.

На зауваження, та прохання все ж таки зайнятися своєю справою – продати мені квиток, пані відповіла просто вишукано: “Я тебе не боюся, у нас тут камєри”… За весь цей сервіс європейського зразка під назвою “станційний збір” Нововолинська автостанція здирає 16,5 відсотків від вартості квитка.

Шановні гості цього міста, відвідуючи Нововолинськ, намагайтеся ніколи не користуватися “послугами” місцевої автостанції, квиточки купуйте відразу у водія, це збереже ваші нерви, ваше приємне враження і дещо, вміст гаманця”, – пише у мережі Фейсбук Marta Kisilyuk.




коментарів: 12
  1. Все життя купував і все нормально. І щасливої дороги побажає і гарного дня. Квиток купується максимум 40секунд а просто так людина не буде істєрить.

  2. Мій брат теж мав проблему купити білет в цій касі. Я навіть телефонувала в м.Луцьк в “ВОПАС” до директора, скаржилась на касира. Вся причина відмови продати білета в тому, що мій брат – учасник бойових дій. Правда є там і нормальні касири, але є одна така про яку тат пишеться.

  3. все життя платив вiдразу водiю i нiколи не заморачувався якi там у тих вiконечках тiтоньки сидять та що вони вчора вживали

  4. Це так само як ситуація з маршруткою, Камишнікова пише ніби водій просто так нахамив. Я їхав у цій маршрутці і можу сказати, що Пані Камишнікова як завжди маніпулює, бо не сказала головного – чого водій кричав, і сторонньому читачу може здатися, що він кричав просто так. А ні. Він кричав. бо пані Камишнікова зайшла з великою собакою. До того ж пані Камишнікова часто возить в маррутках відра з гидкими і смердючими помиями, я наприклад не хочу нюхати помиї – їдучи в маршрутці!
    Я написав без образ, то думаю ви пропустите мій коментар.

    • От ці бідолаги – невиховані водії, касири, перевізники, що відмовляються везти АТОшників… Вони звісно хамлять не просто так – мала зарплата, проблеми вдома і т.д. Тільки не зрозуміло чому їхні проблеми повинні обходжити сторонніх людей? Починати розмову з незнайомими людьми на підвищених тонах, тикати, не варто. А пасажирам не у фейсбуці писати, а вимагати книгу скарг.

  5. Єдиний скандал на автостанції, який ми мали за все життя – це розборки з хамкою, яка працює на АС Нововолинськ, носить документи водіям, чи щось таке і не дає пасажирам придбати квиток за 5 хвилин до від’їзду.

  6. Працівники автостанції! Ви за що отримуєте зарплату? Сайт графіка автобусів коли поновляли останній раз? Пасажир розраховує на час, на сайті маршрут є, а касир доказує, що його давно відмінили. Надіюсь, що виправите свої помилки.

  7. Як на мене, то касирам на автостанції необхідно молоко за шкідливість давати. У цьому місяці двічі їздив на Луць з нашої автостанції і двічі ставав свідком коли п’яні, неадекватні пасажири створювали дебош біля каси, один вимагав пільгового квитка і замість підтверджуючих документів показував на одітий на ньому камуфляж, іншого разу таке ж чудо вимагало квиток до міста куди автобуси з Нововолинська взагалі не ходять. A скільки таких “пасажирів” проходить за день перед очима тих жіночок…

  8. Не вiрю жодному слову! Так як обслуговують в Нововолинська,нiде не обслуговують.Чемнi й вихованi жiнки продают квитки.не хамлять ,як у Володимирi.а якщо чиясь пиха невдоволена ,то нема чого на дзеркало жалiтись .Починати треба з себе

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Листопада, Понеділок

Sinoptik - logo

Погода на найближчий час