<

Відмовилася продавати товар і поводилася агресивно, – мешканець Нововолинська про конфлікт із продавчинею у місцевому магазині

Цей запис опубліковано більш як рік тому
20:15 | 11.08.2020 / Нововолинськ / , /
Перегляди
82
/ коментарів 20

В редакцію інтернет-видання «БУГ» звернувся 21-річний хлопець, якого у магазині «Аладін» в Нововолинську відмовилися обслуговувати. Він розповідає, що продавчиня просто почала кричати, замість того, щоб видати решту.

Подія трапилася вдень 10-го серпня. Молодик зайшов у магазин, однак отримав хамське відношення, розповідає журналістам. Був у масці, хотів придбати товар.

“Було лінь знайти мені решту з 50-ти гривень. Я відповів, що це не мої проблеми. Вона заховала товар і сказала, що його немає. Почала кричати”, – каже хлопець.

Коли покупець вирішив зафіксувати її поведінку на камеру, жінка почала казати, що проти і викличе правоохоронців.

“В результаті вона натиснула тривожну кнопку. На моє зауваження, що виклик охоронної служби буде вважатися хибним, відповіла, що скаже, ніби я щось вкрав. Яке мають право продавці так себе поводити?”, – обурюється мешканець Нововолинська.

Частину конфлікту хлопець зафіксував на відео:

Хлопець розповідає, що дочекався охоронну службу на вулиці, хоча його і хотіли зачинити в магазині. Правоохоронці молодика відпустили, сказавши, що самі розберуться із ситуацією, розповідає учасник конфлікту.




коментарів: 20
  1. Задовбали вже! Прийшов у магазин розміняти гроші? А потім ще давай камерою лякати? Нервувати людину. Зовсім люди подуріли. Свобода слова- не значить пресувати людей. А на магазині вивіска- ведеться відеоспостереження!!! Запитав чи можна знімати?! А потім ще й мозок продавцю виносить ! А пресі більш немає про що писати? Чи то самі таку історію придумали. Стидоття.А молодик нехай інакше собі репутацію заробляє!

    • “Правда» вчитайтесь в опис. Покупець прийшов по реально необхідний товар, при тому продавець навіть на намагаючись знайти решту почав хамити. Тільки після цього був початий запис відео. На відео є моменти коли продавець говорив: «я скажу поліції що ти буянив», «я скажу що ти викрав товар». Це нормально? Якби продавець був нормальний – він би такого ніколи в житті не сказав би. Адекватний продавець сказав би – «вибач хлопче, але я не маю решти», а не почав би робити концерти. Якщо ви вважаєте що відстоювати права споживаців це є не нормально – це ваше право, і я нічого не маю проти… Кожен має свою думку.

    • В статті вказано:,,Заховала товар…”Тобто покупець все ж таки хотів купити!

      • Люди просто захотіли інтриг, в іншому випадку хтось би змовчав і виявився розумнішим. Обоє не праві!

        • Тут явно вина продавця.Шкода власника,бо після такого люди перестають ходити до магазину,втрачаються клієнти.Така репутація негативна,якщо власнику не байдужа репутація та дохід,то потрібно трохи виховувати свій персонал,або міняти,в іншому випадку він робить тільки гірше для себе.Колись такого не було в тому магазині

  2. Все правильно хлопець зробив!
    Хазяїна треба брати за бари.
    Мало того що продавці якісь мутні з дороги,так ще і горілка мігрує по за законом

  3. Це вся краса сфери обслуги в Україні, ця бабуля в фартушку просто показуе всю ситуацію загалом, яка в кожному магазині є

    • Наскільки нормальний і адекватний власник,настільки наглі та негативні продавці.Завжди ведуть себе зверхньо.

  4. покупець – пишіть скаргу в подаькову….власника магазину потрібно наказати , а він у свою чергу нехай застосовує свої міри проти продавця , магазин ЗОБОВЯЗАНИЙ мати в касі необхідну кількість розмінної монети і купурю для здачі ( це обовязок продавця передбачений законодавством ), штраф чималенький передбачено . за відмову в обслуговуванні з мотивів “немає здачі”. І до речі теж мав інциденти в цьому магазині – причини в обслуговуванні – відмова оплати по терміналу – один раз немає мамеру в реєстраторі , інший раз ніби то поломаний реєстратор . Моя думка пана Жарікова ( ніби він власник ) пора давно вжарити на штрафи із-за таких хамок в магазині які абсолютно незнають своїх обовязків …

  5. Я уже давно не ходжу в Аладін… Скотився він уже давно! Як і по ремонту.. так і по працівникам хамуватим! Не подобається робота? – вали на…. на іншу! А інакше прикрий рот і обслуговуй клієнтів!

  6. Подібне і зі мною траплялося в інших магазинах коли треба решту видати.Не розумію чого кричати в таких випадках.Це всі вміють.
    А оця “правда”видно має проблеми з головою.

  7. Прихована зйомка заборонена законом для громадян.А відкрито знімай що хочеш і кого хочеш))

  8. З коментарями на жаль теж не все гаразд.Мої два попередніх видалили.
    Раз по хліб пішов теж 50 гривнями.Нарвався і на хамство з скандалом , і без хліба вийшов з магазину.
    В правилах торгівлі прописано що відсутність решти – порушення правил торгівлі.Ну це по закону.Але ж можна спокійно,цивілізовано таке вирішувати.

  9. Продавець нормальний! завжди знайде компроміс в сторону залогодження конфліктної ситуації. А бидло – продавці доказують до останнього свою не винуватись!

  10. А мене в магазині “Аврора” що біля ТНЕУ продавчиня на касі почала “вчити” нібіто коли я вже навчуся розраховуватися карточкою, бо я розраховувався купюрою в 100 грн. а в них здачі не має. Хоч здачу швидко знайшла.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

23 Квітня, Вівторок