Як обирався логотип Володимира-Волинського: конкурс, оргкомітет, голосування
Процес по обранню кращого туристичного логотипа та гасла Володимра-Волинського був тривалим та проходив у декілька етапів. Враховувались думки мешканців міста, художників, дизайнерів, викладачів PR – дисциплін, представників виконавчого комітету міської ради, науковців та інших професіоналів.
Отже: при оголошенні конкурсу ми врахували досвід різних міст України та запропонували взяти участь усім охочим спробувати свої сили у розробці туристичного логотипу Володимира-Волинського…
Цьогоріч охочих позмагатися виявилося 17 осіб, котрі подали 40 варіантів. Для об’єктивного та неупередженого відбору кожній роботі було присвоєно свій унікальний номер і далі усі роботи проходили конкурсний відбір виключно під номерами…
Для того, щоб опрацювати та, відповідно до положення про конкурс, відібрати кращі роботи, котрі продовжать змагання, було створено оргкомітет, до складу якого увійшли художники, дизайнери, викладач PR – дисциплін, представники виконавчого комітету міської ради та науковці… Також комісія залучала фахівців з питань брендингу та графічного дизайну для більш детального та об’єктивного аналізу поданих пропозицій. Їх висновки були подані раніше.
До другого етапу оргкомітетом було відібрано 10 робіт.
Для того, щоб детальніше ознайомити громадськість з роботами та вивчити думку, було розміщено інформацію у соцмережах, а для голосування розроблено спеціальну google-форму.
У голосуванні взяло участь 460 осіб, їх голоси розподілилися наступним чином (подаю у порядку спадання): 0210, 1131, 0625, 0418, 0726, 0521, 0827, 0314, 0522, 1333.
27 червня відбулося чергове засідання оргкомітету, на якому було детально розглянуто роботи, які пройшли до другого етапу конкурсу…
Для визначення претендентів на перемогу, оргкомітетом було враховано думку фахівців, які прокоментували подані варіанти та надали свої рекомендації. На їхню думку, найбільш вдалими претендентами на туристичний логотип стали роботи під номерами: 0827 (3 голоси), 1131(1 голос), 1333 (1 голос).
При оцінюванні робіт членами оргкомітету бралися до уваги та сумувалися:
- кількість голосів, отриманих під час першого голосування (кожен член оргкомітету міг проголосувати за будь-яку кількість варіантів);
- кількість балів, отриманих під час громадського голосування (кількість балів вираховувалася відповідно до кількості відсотків від загальної кількості осіб, які взяли участь у голосуванні);
- кількість голосів, відданих експертами;
- кількість голосів, отриманих під час другого голосування (кожен член оргкомітету голосував лише за один з 10 варіантів).
За результатами голосування та суми набраних балів, конкурсні роботи розташувалися у такому порядку (подаю в порядку спадання):
1. 0827 – 16 балів;
2. 1131 – 10 балів;
3. 0625 – 9 балів;
4. 0210 – 8 балів;
5. 0418 – 7 балів;
6. 0521 – 6 балів;
7. 1333 – 6 балів;
8. 0726 – 3 бали;
9. 0314 – 2 бали;
10. 0522 – 2 бали.
Отож, оргкомітетом було обрано претендента на перемогу – логотип 0827 з гаслом “”Місто твоєї історії”, який після доопрацювання автором зауважень експертів буде подано для обговорення та затвердження міською радою.
Дякуємо учасникам та усім, хто долучився до організації та проведення конкурсу. Особлива подяка усім небайдужим громадянам за активне обговорення…
Із зображенням собору було гарніше.
Шо небудь