“Центр освіти і соціально-педагогічної підтримки” – найкращий навчальний заклад, який я могла б побажати своїй дитині
Друзі, ви пам’ятайте, скільки разів я тут хвалилася і тішилася Санькиною школою? Бо справді, спеціалізована школа-інтернат “Центр освіти і соціально-педагогічної підтримки” – це найкращий навчальний заклад, який я могла б побажати своїй дитині ❤️
На жаль, незабаром цієї школи у такому вигляді, в якому вона зараз є, може не стати. І причина цьому – новий закон “Про освіту”, точніше – те, наскільки по-різному його можна трактувати.
Якщо коротко – обласне управління освіти налаштоване відмовитися від фінансування дошкілля і молодших класів і повністю ліквідувати ці ланки.
А це значить:
– мінус чотири “дитсатківські” групи з інклюзивною формою виховання. Потужна корекційна складова і фахівці, рівноцінних яким нема у місті, дозволяють охопити дошкільним навчанням діток з різними фізичними особливостями. Після закриття дошкілля такі дітки не матимуть де подітися;
– мінус дев’ять класів з інклюзивною формою навчання. Я дуже тішилася, що у нашій школі вибудовується і працює модель суспільства, прийнята у всьому цивілізованому світі, де діти з особливими потребами не стають вигнанцями, а активно влючені у життя колективу, де інші діти змалечку розміють, що з ними можна і треба дружити, спілкуватися, допомагати при потребі. З такими дітками у нас працюють професійні тьютори. Як на мене, розвалити це все – це реально злочин.
– у місті не буде жодної школи повного дня. Тобто якщо у дитини обоє батьків військові (а таких у нашій школі, до речі, дуже багато) або просто мають ненормований робочий день, як оце я, то їм треба буде просто звільнятися з роботи – ви ж знаєте, о котрій годині закінчують уроки в молодших класах, ага.
До речі, школа повного дня дає дітям не тільки можливість до вечора бути під наглядом дорослих, у теплих комфортних умовах, зробити домашнє завдання з вчителем і вдома мати святий спокій. Крім цього, учні молодших класів:
– ходять у шкільний басейн;
– самі обирають і відвідують спортивні (футбол, бокс, баскетбол, волейбол) або творчі гуртки;
– залучені до наукової діяльності – так-так, у школі діє Мала академія наук для молодших класах, дітям розказують різні цікавинки, проводять для них експерименти і всіляко заохочують займатися наукою.
У школі дуже крута матеріально-технічна база. Тут чудесні педагоги, які постійно у навчання впроваджують найпрогресивніші новації, завдяки чому дітям дійсно цікаво вчитися.
Покажіть мені ще одну школу в нашому місті, яка, говорячи мовою закону, зможе надати нам усі ці послуги, якщо у нашому навчальному закладі їх ліквідують.
Я дуже сподіваюся, що обласному управлінню освіти вистачить здорового глузду не руйнувати всі ті чудові напрацювання, які тут є. Тим паче, що закон “Про освіту” таки дозволяє області і далі фінансувати молодшу школу, для цього прописані шляхи і можливості. Але про всяк випадок прошу про підтримку наших обласних депутатів Konstantyn Zinkevych та Панасюк Олексій – адже останнє слово, як я розумію, за обласною радою. Сподіваюся, Ігор Гузь на правах нардепа долучиться до обговорення цього питання. А колег-медійників прошу про інформаційну підтримку.
#ялюблюЦОСПП – щиро. Бо ця школа змалечку дає дитині тисячі можливостей. Не дозвольмо її знищити!
Дуже непослідовні кроки в управління. Такі величезні капіталовкладення, проведені впродовж останніх років, і усе ліквідувати?! Якось викривлено чиновники “читають” новий закон. Чи знову починається поділ на “своїх” і “чужих”? Луцькому військовому ліцею і бази відпочинку передають, і щороку по 10-15 мільйонів на капвидатки затверджують… а тут, єдина ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА школа повного дня, та ще й всеукраїнський флагман інклюзивної освіти, за чиїм досвідом їздять з усієї країни, потрапив до переліку “реформованих”?! Панове! Ми просто зобов’язані відстояти школу!
Знищити єдину у місті школу з інклюзивною формою навчання??? Це якось не правильно, не полюдськи. Ми ніби до Європи ідемо,а робимо крок назад!!!