<

Інші розділи
Олена Владика

При розробці схеми організації дорожнього руху підтримую популяризацію велотранспорту, але проти парковок вздовж Ковельської

Цей запис опубліковано більш як рік тому
08:01 | 3.02.2022 / Погляд /
300
/ коментарі 2

В 2021 році наше місто замовило розробку схему організації дорожнього руху з метою поліпшення безпеки та зручності учасників дорожнього руху. Наприкінці цього тижня схему остаточно затвердять.

Я намагалася відслідковувати цей процес оскільки частина схеми стосується “розв’язки” біля школи №3, а відповідно і інклюзивно-ресурсного центру, а це моє болюче питання. (Сам заїзд туду не врахований, но від схеми залежатиме).

Сьогодні мала можливість побачити схему (частину дороги біля школи), і не з усім погоджуюсь. Оскільки експертності у цій темі у мене мало – ознайомилася з тенденціями транспортного планування, облаштування парковок, і взагалі – влаштування міської мобільності (це не про людей з інвалідністю) в інших містах і в світі.

Перше і основне: в піраміді транспортних пріоритетів припаркована автівка займає останнє місце. На першому місці пішохід, на другому – велосипедист, на третьому – користувач громадського транспорту, тоді автомобіліст і лише після нього – припарковане авто.

Тенденції:

  • В місті більшає машин – це нормально. За статистикою зараз у нас орієнтовно 150 авто на тисячу людей, тобто десь 5400) і з кожним роком ця кількість збільшується.
  • Міста обмежують паркування в центральній та історичній частинах.
  • Потрібно впорядковувати, а не збільшувати паркувальні місця (нам парковки треба реально, тільки не вздовж центральної вулиці).
  • Біля шкіл облаштовують круговий рух, парковки тільки для працівників, для решти -підїхали-висадили-поїхали.
  • В першу чергу має бути зручно пішоходу, а не автомобілісту.
  • Одна облаштована “кишеня” вздовж дороги створить попит одразу трьох авто “потрійна конвергенція”.
  • Не кругом треба їхати авто.
  • Надмірне використання авто створює для міст проблеми.
  • Розвиток і популяризація велотранспорту.
  • Розвиток громадського транспорту в альтернативу використанню авто.
  • Вздовж вулиць висаджують дерева, щоб літом було комфортно йти пішоходам.
  • Нове будівництво тільки з забезпеченням паркомісць.
  • Щоб мотивувати людей користуватися громадським транспортом, велосипедами, чи ходити пішки, запроваджують платний в’їзд в певні частини міста, або дорогі парковки – навіть так.

Всю схему не дивилася, але сподіваюся, що вона жодним чином не зменшить зручність пішоходів нашого міста.

З того, що бачила – не підтримую облаштування кишень вздовж Ковельської, висадити дерева – так, забрати борди – так, парковки – ні.

* Редакція не впливає на зміст в розділі Погляд і не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють на сторінках видання «БУГ»
коментарів: 2
  1. Перед тим, як ганяти тут “умняки”, треба подумати про навчання велосипедистів правилам дорожнього руху з видачею відповідного посвідчення.

  2. Ті велодоріжки і тротуари на Ковельській вулиці планували ті люди, які по них не їздять і не ходять. Там не можливо розминутись 2 людям на ширині тротуару 1 метр. Так само неможливо розминутись двом велосипедистам на велодоріжці шириною 1 метр. Ковельська широка вулиця, можна було зробити велодоріжки шириною 2 метра і так само тротуари, щоб одні учасники дорожнього руху не заважали іншим. Велодоріжки ближче до проїжджої частини а не тротуари.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Юрій Велінець
14.11.2024
Практично одинадцять років триває героїчна боротьба з одвічним нашим ворогом — московською ордою, яка намагається ...
 Віталій Шабунін
23.10.2024
«Це реально внутрішній ворог», – так президент Зеленський в одному з останніх звернень висловився про корупціонерів у ...
Валерій Залужний
17.10.2024
Промова Надзвичайного і повноваженого посла України у Великій Британії і Північній Ірландії, Головнокомандувача ...
Віктор Мартиненко
4.10.2024
Храм базилікального типу у селі Стара Лішня у Пормівській громаді, збудований у романському стилі IX-XIV ст. Розміри: 7х4 м. У ...
Олександр Гром
2.10.2024
Глянув Укази Президента України. Тепло на душі від того, що ми маємо живих Героїв України і більше воїнів, яких ...