<
Олена Владика

При розробці схеми організації дорожнього руху підтримую популяризацію велотранспорту, але проти парковок вздовж Ковельської

Цей запис опубліковано більш як рік тому
08:01 | 3.02.2022 / Погляд /
317
/ коментарі 2

В 2021 році наше місто замовило розробку схему організації дорожнього руху з метою поліпшення безпеки та зручності учасників дорожнього руху. Наприкінці цього тижня схему остаточно затвердять.

Я намагалася відслідковувати цей процес оскільки частина схеми стосується “розв’язки” біля школи №3, а відповідно і інклюзивно-ресурсного центру, а це моє болюче питання. (Сам заїзд туду не врахований, но від схеми залежатиме).

Сьогодні мала можливість побачити схему (частину дороги біля школи), і не з усім погоджуюсь. Оскільки експертності у цій темі у мене мало – ознайомилася з тенденціями транспортного планування, облаштування парковок, і взагалі – влаштування міської мобільності (це не про людей з інвалідністю) в інших містах і в світі.

Перше і основне: в піраміді транспортних пріоритетів припаркована автівка займає останнє місце. На першому місці пішохід, на другому – велосипедист, на третьому – користувач громадського транспорту, тоді автомобіліст і лише після нього – припарковане авто.

Тенденції:

  • В місті більшає машин – це нормально. За статистикою зараз у нас орієнтовно 150 авто на тисячу людей, тобто десь 5400) і з кожним роком ця кількість збільшується.
  • Міста обмежують паркування в центральній та історичній частинах.
  • Потрібно впорядковувати, а не збільшувати паркувальні місця (нам парковки треба реально, тільки не вздовж центральної вулиці).
  • Біля шкіл облаштовують круговий рух, парковки тільки для працівників, для решти -підїхали-висадили-поїхали.
  • В першу чергу має бути зручно пішоходу, а не автомобілісту.
  • Одна облаштована “кишеня” вздовж дороги створить попит одразу трьох авто “потрійна конвергенція”.
  • Не кругом треба їхати авто.
  • Надмірне використання авто створює для міст проблеми.
  • Розвиток і популяризація велотранспорту.
  • Розвиток громадського транспорту в альтернативу використанню авто.
  • Вздовж вулиць висаджують дерева, щоб літом було комфортно йти пішоходам.
  • Нове будівництво тільки з забезпеченням паркомісць.
  • Щоб мотивувати людей користуватися громадським транспортом, велосипедами, чи ходити пішки, запроваджують платний в’їзд в певні частини міста, або дорогі парковки – навіть так.

Всю схему не дивилася, але сподіваюся, що вона жодним чином не зменшить зручність пішоходів нашого міста.

З того, що бачила – не підтримую облаштування кишень вздовж Ковельської, висадити дерева – так, забрати борди – так, парковки – ні.

* Редакція не впливає на зміст в розділі Погляд і не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють на сторінках видання «БУГ»
коментарів: 2
  1. Перед тим, як ганяти тут “умняки”, треба подумати про навчання велосипедистів правилам дорожнього руху з видачею відповідного посвідчення.

  2. Ті велодоріжки і тротуари на Ковельській вулиці планували ті люди, які по них не їздять і не ходять. Там не можливо розминутись 2 людям на ширині тротуару 1 метр. Так само неможливо розминутись двом велосипедистам на велодоріжці шириною 1 метр. Ковельська широка вулиця, можна було зробити велодоріжки шириною 2 метра і так само тротуари, щоб одні учасники дорожнього руху не заважали іншим. Велодоріжки ближче до проїжджої частини а не тротуари.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Зосим Колбун
18.12.2025
І ще раз вертаючись до постаті Павла Мерседеса. Отець Павло, він же Паша Мерседес, в миру - Петро Дмитрович Лебідь, фігура доволі одіозна. Уродженець села Бобрин, що на Рівненщині, у 1988 році акурат на Різдво, 7 січня, ...
Володимир Демчук
17.12.2025
На жаль, виявляється, окремим українцям навіть у час протистояння з ворогом треба нагадувати про те, яку цінність має наша мова і чому важливо говорити не на язикє. Згадаймо початок повномасштабної фази. Хтось із вас ...
Ярослав Матвійчук
16.12.2025
Вчора відбулося підсумкове засідання постійної депутатської комісії з питань бюджету, фінансів та цінової політики Волинської обласної ради, у якій працюю. Проаналізували освоєння бюджетних коштів у році, що добігає ...
Юлія Іванова
15.12.2025
Інколи батьки приходять із питанням: «Чому зі мною дитина спокійна, а з мамою — кричить, плаче, зривaється?» І відповідь майже завжди одна — і вона не про «погану поведінку». 1. Діти проявляють емоції там, де почуваються ...
Зосим Колбун
11.12.2025
Я прибув у Нововолинськ у 1967 році. Моєю першою (і єдиною) оселею у місті була (і є) квартира на Шахтарському мікрорайні), зовсім неподалік монастиря, у ті роки закинутого. Інтерес мене і смикнув відвідати це місце. ...