Головна проблема – це практично відсутність велоструктури в Нововолинську
Приємно почуватися ваговим велосипедистом на шосе поряд з автотранспортом! Чому б не зробити цю приємність буденню?
Велопарковка, яку облаштували в гімназії, поки що не використовується в повній мірі. Головна проблема – це практично відсутність велоструктури в місті. Дітям до 14-ти років пересуватися проїжджою частиною заборонено, на тротуарі немає спеціально відведених місць, а люди зазвичай велосипедистів, м’яко кажучи, недолюблюють.
Велосипед- твоя гарна звичка
Наше рідне місто Нововолинськ невелике за розміром (52 188 жителів за даними 2018 року) та насичене багатьма промисловими об’єктами (шахтами, заводами, фабриками), що не дуже сприятливо впливає на екологічну ситуацію у ньому.
Стейкхолдери проекту “Велогімназія” – учнівська ініціативна група учнів 10 класу Нововолинської гімназії та їх керівник Юлія Матіюк вважаємо, що кожен громадянин може долучитися до покращення еко-становища, надавши пріорітет велосипеду, а не звичній маршрутці чи автівці.
За дослідженнями екологів, вулиця з дуже жвавим транспортним рухом має такий самий рівень викидів, як і великий промисловий об’єкт.
Можливо, варто перестати бачити загрозу лише у індустрії міста, а й розпочати із себе, скоротивши до мінімуму використання транспорту із викидами вихлопних газів?
Реалізація проекту “Велогімназія” (створення критої велосипедної стоянки з відеонаглядом на території нашого навчального закладу) стала першим кроком до здійснення дитячої мрії – перетворення Нововолинська на велосипедну столицю України.
Завдяки партнерам проекту учні, батьки та працівники Нововолинської гімназії мають змогу приїздити до школи на велосипеді.
На жаль, створена велопарковка поки що не використовується в повній мірі з ряду причин
Головна проблема – це практично відсутність велоінфраструктури у місті. Є лише мінімальні веломісця біля магазинів та установ, в основному абсолютно незручні та не продумані, які не дають змогу причепити залізного друга за раму, що гарантує найбільшу безпеку.
Велодороги відсутні, рухатися містом ніде: дітям до 14 років пересуватися проїжджою частиною заборонено, на пішохідному тротуарі люди зазвичай велосипедистів м’яко кажучи недолюблюють.
Виникає питання: кудою їм їхати?
Звісно, адекватні батьки дитину на ровері САМУ не відпустять, а наша велостоянка пустуватиме з рекордною кількістю велосипедів- 11…
Вихід – помаленьку облаштовувати велозони у місті із залученням краудфаундінгових компаній та фондів типу #LeadersFund. Надіємося і на підтримку міської влади.
Сподіваємося, що наші прагнення не залишать байдужими жителів не лише нашого міста, а й інших населених пунктів України, змотивують їх на підтримку велоруху та здорового способу життя!
Ми теж заслуговуємо велодоріг та переповнених велостоянок Німеччини та Нідерландів!
Створимо разом шматочок Амстердаму у нашій країні! #LeadersFund
#велозабігєдності #демоявелодоріжка #велогімназія
Якщо злодій не зможе вкрасти цілий ровер то він зніме сідло і колеса, і причеплена замком рама вас не врятує.
“На жаль, створена велопарковка поки що не використовується в повній мірі” – не варто лукавити. Точне формулювання – Майже не використовується . Ідея гарна ,але марна трата коштів по факту .
Також велике значення має погода навчального сезону. Вона не завжди сприятлива восени і навесні , а взимку взагалі який там ровер…
По нововолинську ногами за 15 хв можна добратись від центру до пятнацятого це корисніше і доступніше , велосипедисти є учасниками транспортного руху чи ні?