ЗДО №2 «Казка» у Володимирі перевірили на якість освітнього процесу
11-го листопада у закладі дошкільної освіти №2 «Казка» у Володимирі відбувся основний етап дослідження щодо оцінки якості освітнього процесу за методикою ECERS-3, яке провела регіональна експертка Ольга Кучерук.
З 1-го листопада по 15-те грудня вперше в Україні відбувається основний етап дослідження щодо оцінювання якості освітнього процесу за міжнародною методикою ECERS-3, яке проводять 8 провідних і 50 регіональних експертів у 200 закладах дошкільної освіти України, повідомляють на сайті міста.
Експертка з оцінювання спостерігала протягом 3 годин за групою та взаємодією дітей від 4 до 5 років під час звичайного дня в дитячому садку.
Вона оцінила все середовище, а саме з чим та з ким взаємодіє дитина: організацію кімнат, розташування умеблювання та іграшок, взаємодію між дітьми, дітей з вихователями, вихователів з батьками, а також тривалість та ротацію занять, організацію різних видів діяльності.
Результати дослідження – підстава для формування освітньої політики, спрямованої на підвищення якості дошкільної освіти, зокрема:
- оновлення змісту дошкільної освіти;
- оновлення методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу;
- підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- приєднання до світової професійної спільноти у сфері дошкільної освіти.
Як зазначають, ініціатором дослідження є Міністерство освіти і науки України, основним виконавцем – Державна установа «Український інститут розвитку освіти» у партнерстві з Командою підтримки реформ (Reform Support Team – RST) МОН та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком». Дослідження також підтримується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.
Через практичний зміст та формат ECERS був задіяний у дослідженнях якості освіти в різних країнах: у США, Великій Британії, Італії, Швеції, Німеччині, Португалії, Іспанії, Ісландії, Норвегії, Південній Кореї, Фінляндії.
Основною метою дослідження є оцінка якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.