<

За зміст реклами на білбордах у Володимирі-Волинському ніхто не відповідає

Цей запис опубліковано більш як рік тому
14:24 | 1.07.2015 / Володимир /
Перегляди
48
/ 1 коментар

Тему про те, хто несе у місті відповідальність за зміст реклами на білбордах, журналісти “БУГу” підняли після того, як побачили неподалік дошкільного закладу №8 “Волошка”реклами із зображенням пляшки пива. “Мінскае” безсоромно пропагували із порушенням законодавчих норм України .

Згідно з законом України “Про рекламу”,  стаття 22 “забороняє розміщення реклами на товарах та у друкованих виданнях, призначених переважно для осіб віком до 18 років, або у розрахованих на зазначених осіб частинах інших друкованих видань, не може розташовуватися ближче ніж за 300-та метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років”.

Рулетку брати не довелося – навіть візуально помітно, що рекламний щит із пропагандою “Мінского піва” – значно ближче до садка, ніж 300-та метрів.

Саме тоді ми звернулися у міськвиконком із питанням, хто контролює зміст того, що пропагує зовнішня реклама у місті. Відповідальних, звичайно, знайшли. Однак, вони тільки плечима знизували, мовляв не вкурсі, батьки не скаржилися.

Проте, скаржилися дорослі на рекламу алкоголя під “носом” дошкільного навчального закладу чи ні – не важливо. Плакат порушував законодавство України і на це мали би реагувати відповідні органи.

“Мінскає” прибрали. Однак, на його місці з’явився борд, який прямо ображає гідність міського голови Петра Саганюка – “Лист від князя Сагана до волинського пана”.

Саме такі події змусили мера Володимира-Волинського задуматися над створенням спеціальної структури при міськвиконкомі, яка б відповідала і затверджувала зміст того, що чепляють на білборди.

“Треба створити спеціальну структуру, яка затверджуватиме зміст реклами, яку планують клеїти у місті. Архітектура відповідає лише за технічні моменти розміщення конструкцій, а от моральність, зміст, наповнення бордів має також хтось серйозно контролювати і погоджувати!”, – резюмував на оперативній нараді Саганюк.

Отже, підприємці! Доки Вас не контролюють та не штрафують – почитайте добровільно закон “Про рекламу” та добровільно почніть його виконувати!




один коментар
  1. Кажете до Європи йдемо?.. Там хоча б закони працюють і кожен несе відповідальність за те, що робить. А в нас навіть не має до кого звернутися, бо “господарі” замовників подібного лайномету знаходяться або за кордоном, або їх не можна вирахувати. Може комусь цей шедевр видасться дотепним, але насправді це є – бридко. Бо завтра от так можна проплативши гроші, повісити потрет кожного, хто буде не до вподоби замовникам. Рахуєте, що це – демократія? Це – звчайна особиста помста. І той, хто це зробив, навіть не зізнається. Бо духу не вистачить. Зате вважатиме себе переможцем. Тільки от кого переміг? Хоча зробив рекламу Саганюку. І до речі, досить не погану. Один чоловік мене колись запитав, чи знаю я, чим відрізняється виродок від курки? І відповів: “Виродок у найчистішому місці шукатиме гів…но, а курка у гів…ні шукатиме чисту зернину”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

29 Квітня, Понеділок
28 Квітня, Неділя