<
Інші розділи

Як сформувати команду культурного проєкту, де «піддивитися» формати роботи та навчитися культурному менеджменту – Павло Медина

Цей запис опубліковано більш як рік тому
15:04 | 13.09.2023 / Володимир, Нововолинськ / /
Перегляди
426
/ 1 коментар

Спікер проєкту “Клуб культурних менеджерів”, керівник молодіжного центру «Нові крила» та «Першого молодіжного каналу», член Асоціації молодіжних працівників України Павло Медина розповів, як формувати команду культурного проєкту.

Нагадаємо, вже більше трьох місяців триває проєкт “Клуб культурних менеджерів“, в рамках якого працівники відділів та управлінь культури, майстри ремесел, активні громадяни і молодь з різних куточків Волині зібралися разом в Агенції регіонального розвитку Прибужжя на три зустрічі, де навчалися новому та здобували новий досвід.

Деталями щодо правил створення дієвої команди, без якої проєкт не реалізуєш, поділився Павло Медина.

За словами Павла, для того, щоб сформувати команду проєкту, для початку, потрібно зрозуміти цілі і завдання проєкту. Від цього і відштовхуватися. Шукати людей, які будуть відповідати на запит тих завдань, які пишете ви в проєкті. І, що важливо зараз, команда має бути “гнучкою”.

“Як показує практика, то всі фахівці, які мають бути залучені в проєкт, мають бути “жнець, дудець, на трубі грець”, тому що всі проєкти є дуже гнучкі, і відповідно, ваша команда також повинна бути дуже гнучка для того, щоб виконати проєкт якісно. До того ж, ми живемо в такий час, коли все постійно змінюється. Сьогодні ви робите дизайни, а завтра вам треба майстер з будівництва…. І так далі. Тому треба перепрофільовувати команду, бути готовим до того, що команда має бути гнучкою.

Щодо правил організації сучасного молодіжного культурного заходу, то Павло Медина називає їх кілька:

1. Перше правило: якщо це культурний молодіжний захід, то забудьтеся за газету, вайбер, іт.д. Будьте сучасними в комунікації

2. Друге – запитайте в молоді, чого вона хоче, не пропонуйте їй того, чого вона вас не просила.

3. Третє – будьте готові до того, що молодь не буде сприймати ваш захід, якщо ви не виконали попередній пункт.

 Павло, а з яких заходів і команд варто брати приклад?

Якщо називати культурно-мистецько-молодіжні, то, для мене це:
 – Молодвіж – це захід більше про освіту.
– З’їздіть подивіться фестивалі. Подивіться Файне місто, Бандерштат, коли вони повернуться. На Княжий варто піти. Там є, на що подивитися.
– Подивіться, що роблять молодіжні організації по урбаністиці, по різним кіно- і медіапродуктам.
– До слова, незабаром у Львові буде відбуватися перший в Україні фестиваль для графічних дизайнерів. Туди також можна з’їздити і подивитися формати: що і як працює, що не працює. Але зважте: те, що працює у Львові, може не працювати у Києві, а те, що працює в Дніпрі, не факт, що буде працювати у Луцьку.

 Де можна підівчитися культурному менеджменту?

В першу чергу, треба покращувати скіли, взагалі, менеджменту, як такого. Менеджменту подієвого, проектного. Для цього є дуже багато платформ, таких як Відкритий університет майдану, Prometheus – там можна знайти курси, як з проджект-менеджменту, так і з культурної адвокації і, взагалі, – з роботи з креативними індустріями.

Виступів спікера можна переглянути тут.




один коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

27 Грудня, П’ятниця
26 Грудня, Четвер

Sinoptik - logo

Погода на найближчий час