<

Володимирчанин із експертами «Топ-модель по-українськи» обирав найкращу дівчину для обличчя кампанії світового бренду

Цей запис опубліковано більш як рік тому
21:28 | 26.10.2019 / Володимир /
Перегляди
21
/ 1 коментар

У 9-му випуску 3-го сезону шоу «Топ-модель по-українськи» на Новому каналі учасниці мали випробування, повязане із рекламуванням світового бренду Happy Soks. Його представником є Володимир Лопін, житель Володимира-Волинського.

Експерт Соня Плакидюк познайомила дівчат із володимирчанином.

“Знайомтесь, це Володимир Лопін, представник компанії Happy Soks і сьогодні він любязно надав нам свою колекцію на фотосесію під назвою «Найліпші подружки». І разом з ним ми будемо підбивати підсумки вашої роботи”

Володимир Лопін розповів учасницям проекту про умови цього випробування:

“Привіт, дівчата. Happy Soks – це шведський міжнародний бренд. Слоган бренду: “розповсюджуємо щастя у всі куточки світу”, тому сьогодні саме щастя ми хочемо бачити на світлинах. А найкраща стане обличчям рекламної кампанії бренду в Україні та світі”

Випробування експерти для дівчат ускладнили: дівчат, які найбільше ворогують між собою, поставили на фотосесію в пари. До того ж, кадр повинен вийти у стрибку – на локацію поставили батут.

Як справились учасниці проекту з випробуванням і хто став обличчям рекламної кампанії відомого бренду в Україні та світі, дивіться у випуску. Друге випробування – з 24-ї хв. 40 сек.




один коментар
  1. Стидоба повна ,ці дівчата думають ,що переходячи на російську ,показують всою крутість .Бридко дивитись .

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 Травня, Субота
17 Травня, П’ятниця