Володимирчанин із експертами «Топ-модель по-українськи» обирав найкращу дівчину для обличчя кампанії світового бренду
У 9-му випуску 3-го сезону шоу «Топ-модель по-українськи» на Новому каналі учасниці мали випробування, повязане із рекламуванням світового бренду Happy Soks. Його представником є Володимир Лопін, житель Володимира-Волинського.
Експерт Соня Плакидюк познайомила дівчат із володимирчанином.
“Знайомтесь, це Володимир Лопін, представник компанії Happy Soks і сьогодні він любязно надав нам свою колекцію на фотосесію під назвою «Найліпші подружки». І разом з ним ми будемо підбивати підсумки вашої роботи”
Володимир Лопін розповів учасницям проекту про умови цього випробування:
“Привіт, дівчата. Happy Soks – це шведський міжнародний бренд. Слоган бренду: “розповсюджуємо щастя у всі куточки світу”, тому сьогодні саме щастя ми хочемо бачити на світлинах. А найкраща стане обличчям рекламної кампанії бренду в Україні та світі”
Випробування експерти для дівчат ускладнили: дівчат, які найбільше ворогують між собою, поставили на фотосесію в пари. До того ж, кадр повинен вийти у стрибку – на локацію поставили батут.
Як справились учасниці проекту з випробуванням і хто став обличчям рекламної кампанії відомого бренду в Україні та світі, дивіться у випуску. Друге випробування – з 24-ї хв. 40 сек.
Стидоба повна ,ці дівчата думають ,що переходячи на російську ,показують всою крутість .Бридко дивитись .