У Володимирі-Волинському пропонують скуштувати каву з еко-склянок, які повністю розкладаються за півроку
Маленьку затишну кав’ярню «CoffeeMotors» відкрив нещодавно керівник військово-патріотичного центру «Третій полк» й організатор «RangerCamp» Руслан Бормовий. «Заправка без бензину», як називає власник свій заклад, заряджає містян смачною доброякісною кавою, а її фішкою стала мотоциклетна тематика. Відкриття кав’ярні на вулиці Ковельській відбулося у жовтні, пише для Слово Правди Віталіна Макарик.
Здалеку помітно, що цільовій аудиторії вже подобається новий заклад: біля кав’ярні припаркувалися півдесятка потужних байків, а їхні власники, суворі чоловіки у шкірянках, ніжаться на сонечку, попиваючи збадьорливий напій з бамбукових стаканчиків.
Це – еко-посуд, пояснює Руслан, він тримає форму, зберігає тепло, не обпікають пальці, і повністю розкладається за шість-вісім місяців. До того ж не псує аромат і смак кави. Ці стаканчики дещо дорожчі, за звичайні, але своєї ціни варті, каже власник, зауважуючи, що планує з часом максимально перевести кав’ярню на екологічно ощадний посуд.
Чому керівник військово-патріотичного центру вирішив відкрити кавовий бізнес? «Каву я люблю, хоч п’ю її нечасто, – зізнається Руслан.
“Куштував у Львові й Києві, у Відні і Парижі, дуже подобалися європейські кав’ярні, кожна має свою родзинку. Виникла ідея спробувати створити щось у такому стилі – цікавому, незвичному – у нас. Щоб затишно, спокійно, можна було взяти з собою чи посидіти тут”.
Приміщення, яке знайшли на вулиці Ковельській, – маленьке, але затишне. Тут можна придбати каву-з-собою або випити її, вмостившись за барною стійкою чи за маленьким столиком, у гарну погоду – за надворі. В асортименті – найпопулярніщі кавові напої, від еспресо й американо до лате та капучино. До кави можна купити смаколики, їхній асортимент змінюватиметься, підлаштовуючись під попит гостей закладу. А інтер’єр кав’яреньки оформлений картинами і постерами з зображеннями далекобійників, автогонщиків та байкерів і стилізованих під номерні знаки, тож цілком гармонує із назвою закладу – «CoffeeMotors».
“Обожнюю авто- і мотогонки, байки, – пояснює Руслан Бормовий. – Сам зараз цим не займаюся, бо транспорт не підходить. Мрію купити мотоцикл. Взагалі ж автотематика цікава усім – і дорослим, і школярам. Мотоцикл – це кінь ХХ, ХХІ століття, він стильний і привабливий. Тому стилістику кав’ярні ми вирішили будувати довкола цієї теми, навіть медіаконтент підібрали відповідний: на плазмовому екрані крутяться кліпи і нарізки фільмів, де фігурує різноманітна автомобільна техніка”.
У планах Руслана – багато різних цікавих штук, якими дивуватимуть клієнтів і заохочуватимуть їх повертатися знову і знову. Дітям, які приходять до закладу з батьками, дарують світловідбиваючий смайлик, який можна повісити на рюкзачок. Це стильно, симпатично і хороший плюс до їхньої безпеки на дорозі. Мають чимало ідей різних промо-акцій, систем лояльності для клієнтів. Але – важливий момент! – вони будуть призначені для авто- і мотолюбителів. Усе це анонсуватимуть на сторінці в Інстаграмі.
Але головна у кав’ярні, звісно, кава. Руслан Бормовий та його баристи, перш ніж відкрити заклад, проходили навчання, та й після відкриття продовжують навчатися, адже мрія власника закладу – зробити формат, який наблизив би місто до Європи, до європейських кавових традицій не просто на словах.
“Ми уклали договір на постачання кави з провідною фірмою, яка вже більше 20 років успішно працює на українському ринку, – розповідає Руслан. – У них свої обсмажувальні цехи, прямі поставки зеленої кави з-за кордону, повний закритий цикл виробництва. Договір передбачає не лише постачання кави, а й навчання, адже вони теж зацікавлені, щоб ми вдосконалювалися, розширювалися. Хочемо зробити так, щоб незалежно від баристи смак кави був незмінним”.