Сучасні технології, новітнє покриття, високі стандарти – як ремонтують дорогу у Володимирі-Волинському?
На вулиці Данила Галицького завершили ремонтні роботи з укладання фінішного шару дорожнього покриття. 10-го листопада журналісти інтернет-видання “БУГ”, заручившись підтримкою Андрія Гнатюка, провели інспектування робіт підрядником “Автомагістраль. Південь”.
Відразу наголосимо, що Андрій Гнатюк, окрім дипломів інженера-будівельника, має сертифікат ланшафтного-дизайнера, а також диплом спеціаліста з будівництва та експлуатації доріг та аеродромів. В розмові із журналістами, Гнатюк розповів про те, яким “асфальтом” вкладають дорогу, подав детальні характеристики покриття, а також наголосив на нюансах виконання таких робіт.
На завершення розмови Андрій Гнатюк розповів про варіанти інспекції виконання робіт та перевірили чи відповідає нормам температура суміші, яка подається на асфальтоукладальну машину. Додамо, що при температурі +9 (10-го листопада саме така була) температура суміші повинна становити вище 140 градусів за Цельсієм.
Деталі в сюжеті:
Роботи з асфальтування ведуться належним чином і в визначені строки, – прокоментував Ярослав Матвійчук на сайті міської ради, – фірмою-підрядником проводиться укладання щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші ЩМА-20, яка на вигляд дещо відрізняється від асфальтного покриття, до якого ми звикли. До слова, саме такі покриття характеризуються більш високим коефіцієнтом зчеплення, ніж звичайний асфальтобетон, та й класти його можна навіть при температурі 0 чи -1*С. Але наразі температура повітря коливається в межах 6-7*С, що є оптимальним для проведення асфальтування. Як запевняють дорожники, це покриття також добре витримує рух великого потоку транспорту у літню спеку, а шершавіть сприяє кращому гальмуванню машин.
Чому в нашому Нововолинську відсутні такі професійні чиновники?
Техніки нагнали сучасної, а зробити за третій раз не можуть. Люки нормально не можуть закатати.