<

Називає себе громадянкою «Союзу РСР» і не платить за комуналку: мешканка Володимира накинулась на працівників водоканалу, які хотіли її відключити

19:10 | 10.05.2024 / Володимир / , /
Перегляди
1639
/ коментарі 3

9-го травня жителька вулиці Бутакевича у Володимирі, яка відмовляється платити за воду, накинулась на працівників КП «Володимирводоканал» з палицею.

Про це повідомляють на фейсбук-сторінці підприємства.

Жителька вулиці Бутакевича 2, кв. 4 Жанна М. умисно не сплачує за водопостачання та водовідведення, в результаті чого утворився борг у кілька тисяч гривень. Своє небажання платити пояснює тим, що вода належить народу, тож є безплатною. На усі роз’яснення працівниками водоканалу щодо вартості послуг, пов’язаних з її постачанням (оплата електроенергії, яка обходиться підприємству щомісяця майже в 1 мільйон гривень, вартість паливно-мастильних матеріалів, обслуговування мереж, ліквідація поривів тощо), не реагує. Разом із тим, не визнає держави Україна та вважає себе громадянкою «Союзу РСР», про що зазначила у своїй заяві.

Нагадаємо, Кабінет Міністрів України скасував заборону на припинення житлово-комунальних послуг, нарахування та стягнення штрафів, пені, в також заборгованості за ЖКП для населення в разі несплати, та повернув можливість відключення від комунальних послуг боржників у разі несплати або недоплати за отримані послуги. (Постанова № 1405 від 29 грудня 2023 року). До цього часу діяв мораторій від 5 березня 2022 року на відключення житлово-комунальних послуг через борги. Мораторій на відключення зберігається лише для жителів територій, де ведуться бойові дії та тимчасово окупованих територій. Також житлово-комунальні послуги можуть бути відключені для боржників у разі несплати або недоплати за отримані послуги (ст. 8 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”).

Попри усі намагання достукатись до боржниці, результатів не дало. Оскільки вона відмовилась впускати в помешкання працівників водоканалу для припинення водопостачання, було прийнято рішення – вжити відповідних заходів і від’єднати від мережі водовідведення шляхом тампонування. Однак її це не зупинило, бо згодом вона самовільно двічі відновлювала прохідність від’єднаної каналізаційної мережі.

Коли працівники водоканалу приїхали втретє, жінка накинулася на них із палицею, облила водою та погрожувала «увімкнути 220 вольтів». Найбільше дісталося 66-річному працівнику Миколі Михайловичу, який був змушений захищатися від нападу боржниці. В ході інциденту на місце події приїхала поліція та зафіксувала факт нападу на працівників водоканалу.

Микола працює на підприємстві багато років. Чоловік у свій час переніс інсульт, однак попри це, продовжує трудитись. Варто зауважити, у зв’язку з мобілізацією, водоканал зіштовхнулося з браком кадрів, тож кожен працівник є на вагу золота. А такі як Микола, й поготів, бо не кожен захоче мати справу з нечистотами. Михайловича знають як працьовиту, щиру та добру людину. А жителі міста часто бачать його під час чистки каналізаційних мереж. Так, це саме він ледь не голіруч вигрібає сміття, яким забивають мережі жителі багатоповерхівок. Разом із тим він є батьком, дідусем та свекром військовослужбовців, які з перших днів повномасштабного вторгнення виборюють незалежність України. Тієї України, яку не визнає ця «громадянка СРСР», котра вперто не бажає платити за послуги, якими користується, і дозволяє собі нападки та образи на адресу людей, які виконують свою роботу.

Підпримство зазначає, метою водоканалу не є від’єднання споживачів від водопостачання. Підприємство лише хоче повернути кошти, які люди винні йому за послуги задля повноцінного функціонування. Тому першочергово намагається достукатись до боржників з роз’ясненнями щодо необхідності оплати та подальшими наслідками у випадку відмови, знаходячи індивідуальний підхід до кожного споживача. Навіть злісним боржникам, які роками не платять, утім користуються послугами, ідуть на зустріч, пропонуючи договір реструктуризації.

Важливо знати, що сплатити борг потрібно до відключення, оскільки після того, як буде перекрито доступ до води або каналізації, доведеться сплатити повну суму боргу плюс вартість послуг за відключення та підключення.

Працівники водоканалу зауважують, попри зростання цін на електроенергію та вартість паливно-мастильних матеріалів, тарифи на водопостачання та водовідведення не підіймались упродовж трьох років. Тобто ці послуги є чи не найдешевшими з-поміж інших, і водночас життєво необхідними. Крім того, працівники водоканалу попри зношеність мереж, щодня докладають зусиль задля того, аби вода безперебійно надходила у кожну домівку. На жаль, не усі це розуміють та цінують.




коментарів: 3
  1. З головою в бабульки проблеми ,нехай звернеться до психіатра,а водоканал нехай відріже воду і бабуля буде ходити до джерела,тоді може зрозуміє ,що за воду треба платити ,бо там тратяться ресурси і працюють люди.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

20 Травня, Понеділок