<
Інші розділи

Навчання в умовах воєнного стану, фінансування та волонтерська діяльність: директор педколеджу прозвітував про виконану роботу

21:34 | 3.06.2024 / Володимир / , , /
Перегляди
1058
/ Коментарі відсутні

31-го травня директор Володимирського педагогічного фахового коледжу ім. Агатангела Кримського Микола Савельєв підбив підсумки зробленої роботи за 2023/2024 роки.

На заході, окрім працівників педколеджу та студентів були присутні голова Наглядової ради, народний депутат Ігор Гузь, депутат обласної ради Андрій Бокоч, член Наглядової ради Людмила Самусєва.

Звіт розпочали із Гімну України та хвилини мовчання за загиблими Героями. Після чого директор педколеджу розповів про основні важливі показники та цілі роботи, які визначенні стратегією розвитку закладу на 2023-2028 роки. Їх оцінювали на основі перевірок та анонімного опитування працівників та студентів.

Забезпечення високої якості освітніх послуг в умовах змішаного навчання, обумовленого воєнним станом

У 2023 до Володимирського педагогічного фахового коледжу подали заявки на вступ 521 абітурієнт, із них поступили на навчання 352 вступники, що на 100 осіб більше, у порівнянні з минулим роком. На завершення навчального року загальна кількість студентів склала 943 особи, варто зазначити, що частина студентів відсіялись, у зв’язку зі змінами в чинному законодавстві щодо організації мобілізаційної роботи серед призовників, тож заклад став «не цікавим» для старшого вікового складу.

Середній бал вступників у 2023 році за свідоцтвом про середню освіту, при плані 7,0 минулорічний випуск продемонстрував у середньому 7,2, а на вступних співбесідах середній показник становив 6,99. Цей показник є найвищим, у порівнянні з останнім 5-річчям.

У разі потреби заклад підготовлений до викладання у дистанційному режимі. Відтак, повні портфоліо навчальних дисциплін розроблені на 68,2%.

Педколедж отримав високу оцінку від роботодавців за розроблення освітніх програм, що становить 8,9% від планових 7%.

У навчальному закладі працюють фахівці з високою кваліфікацією, їх частка становить 80,8%, що на 10% більше, ніж у 2020 році. 10 викладачів мають науковий ступінь. Самі ж студенти, за результатами анонімного опитування, оцінили професіоналізм своїх педагогів на оцінку 8,29 із планової 7.

Працюють у педколеджу над системою практичної підготовки, де потрібно більше попрацювати за напрямками «Образотворче мистецтво» та «Професійна освіта: цифрові технології».

У зв’язку з воєнним станом коледж скористався наданою Міністерством можливістю акредитувати освітні програми умовно, коли без проходження експертизи або продовжується дія чинного сертифікату, або, у випадку першої акредитації, надається річний сертифікат. Тож, у період з 29-го квітня по 10-те травня коледж пройшов постакредитаціний моніторинг ОПП 023 образотворче мистецтво,

Нових освітньо-професійних програм на період воєнного стану було прийнято рішення НЕ ЛІЦЕНЗУВАТИ та забезпечити можливість атестації за робітничими кваліфікаціями у стінах коледжу. Зокрема розпочато процедуру акредитації діяльності кваліфікаційного центру за спеціальністю 4113 «Оператор обробки інформації та програмного забезпечення».

Студентів педколеджу та 4 курсів активно долучають до розв’язання важливих питань функціонування навчального закладу. Як зазначив, Микола Савельєв, жодне питання, що розглядалося на педагогічній, адміністративній чи методичній раді не пройшло без вивчення думки студентів. Широке коло батьківської громадськості також брало участь в онлайн-зустрічах та батьківських зборах.

Що ж до якості освітніх послуг, то внутрішня система її забезпечення в коледжі базується на контрольних зрізах, які цього року, завдяки відновленню очного навчання, повернули після майже чотирирічної перерви. За результатами яких можна стверджувати, про суттєве завищення оцінок із загальноосвітніх предметів, що виносяться на НМТ і занижені вимоги щодо професійних дисциплін на всіх освітньо-професійних програмах крім «Дошкільної освіти».

Створення безпечного та комфортного освітнього середовища

Щоквартально, коледж обстежується на предмет наявності загроз місцевим управлінням МНС. За актами, що були складені в кінці травня, таких загроз не виявлено. Самі ж учасники освітнього процесу оцінили організацію роботи в цьому напрямку оцінкою в 8,91, при очікуванні – 4.

Доступність приміщень коледжу для маломобільних груп населення та осіб з інвалідністю бажає кращого і оцінена на 3 бали. Вдосконалюватися у цьому напрямку суттєво гальмує віднесення головного корпусу до пам’яток архітектури місцевого значення. Хоча у закладі обладнали відповідну вбиральню, один навчальний кабінет на І поверсі, де згадані особи могли б займатися, входи обладнані кнопками виклику допомоги, а гуртожиток – хоч і саморобним, але пандусом.

Студенти, під час анонімного опитування, оцінили освітній простір у навчальному закладі на 8,55 бали, при планових – 5. Самі ж працівники оцінили цей показник на 7,1 бал.

Фінансовий стан педколеджу

На фінансовий стан Володимирського педагогічного коледжу впливають воєнний стан, а відповідно зростання інфляції та зниження купівельної спроможності національної валюти.

Не зважаючи на це, основні видатки за захищеними статтями коледж закрив повністю, навіть зміг виплатити невеличкі премії в кінці року, більшість з яких, були спрямовані на допомогу нашим Збройним Силам. Що ж до розвитку, то на це коштів не вистачає.

Самостійно заклад заробив понад 6,2 млн грн, а за 4 місяці цього року уже майже 2,3 млн грн. Минулого року завдяки правильній організації використання гуртожитку в літній період, а також повернення коштів за проживання ВПО, коледж суттєво збільшив надходження до спеціального фонду.

Основними джерелами наповнення спеціального фонду є: оплата освітніх послуг, оплата проживання студенті, отримання допомоги від спонсорів, гранди і надання послуг, не пов’язаних з веденням основною діяльністю.

Волонтерський рух

За результатами спілкування з благодійними фондами «Рокада», «Говерла», «Крила матері», «Матері Божої неустанної помочі» педколедж отримав 7,5 бала при планових 5. Працівники і студенти плетуть маскувальні сітки, пошили чимало військових обладунків. Проводяться постійні благодійні акції, на яких впродовж навчального року були зібрані близько пів мільйона гривень. І неодноразові ініціативи щодо перерахунку одноденного заробітку на допомогу Збройним силам України і чимало іншого.

Підсумувавши сказане, Микола Савельєв у наступному році поставив собі і навчальному закладу наступні завдання:

  • Акредитація освітньо-професійних програм «Дошкільна освіта» та «Професійна освіта: Цифрові технології».
  • Отримання сертифікату про акредитації кваліфікаційного центру за робітничою спеціальністю 4113 «Оператор обробки інформації та програмного забезпечення».
  • Залучення ширшого кола учасників освітнього процесу до вдосконалення ОПП.
  • Підвищення результативності системи менеджменту якості освітніх послуг, запровадження дієвої моделі багаторівневого моніторингу якості.
  • Продовження інформатизації освітнього процесу, удосконалення бібліотечного та інформаційно-ресурсного забезпечення.
  • Вдосконалення єдиного інформаційного простору, забезпечення комфортних умов для всіх учасників освітнього процесу, адаптація його під передові дистанційні платформи.
  • Вишукування нових моделей профорієнтаційної роботи, залучення ширшого кола інформаційних ресурсів для формування позитивного іміджу та впізнаваності коледжу.

Після звіту директора слово надали голові наглядової ради Ігорю Гузю, який зазначив, що через повномасштабне вторгнення не вдалося виконати частину завдань, які сприяли б покращенню освітнього процесу педколеджу. Нардеп порекомендував підсилити внутрішню структуру, можливо найняти додаткового працівника, який буди займатися написанням проєктів для участі у міжнародних грантах. Це дасть можливість залучити додаткові кошти. Та додав, що спробує залучити міжнародних партнерів, зокрема з Литви, звідки він нещодавно повернувся.

Заслухавши звіт, виступи колег та студентів, які рекомендували визнати звіт директора задовільним, усі присутні одноголосно затвердили звіт керівника Володимирського педагогічного фахового коледжу.

Водночас на заході проголосували за те, щоб розпочати навчальний процес на 2024/2025 роки раніше, з 26-го серпня. Також студенти навчатимуться дистанційно по суботах. Це пов’язане з ймовірними перебоями електропостачання, які уже спостерігаються в Україні.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15 Грудня, Неділя