<

Інші розділи
Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

До кого звертатись мешканцям Володимира-Волинського, якщо в опалювальний сезон холодні батареї?

Цей запис опубліковано більш як рік тому
13:30 | 14.10.2016 / Володимир /
Перегляди
10
/ коментарі 2

Із 10-го жовтня в деяких установах Володимира-Волинського, а вже з 11-го жовтня у всьому місті стартував опалювальний сезон. Проте у соціальній мережі Фейсбук володимир-волинці висловлюють незадоволення та інколи і відсутність тепла в будинках.

Ситуацію із теплопостачанням вирішила пояснити Оксана Виваль, заступник директора Володимир-Волинського ПТМ “Володимир-Волинськтеплокомуненерго”. Пані Оксана розповіла, що для повноцінного запуску технологічного обладнання з врахуванням нормативів на окремі з них, підприємству потрібно близько 3 днів, проте вони намагалися встигнути якнайшвидше. Також детально розповіла про можливі причини, чому в квартирах може бути холодно.

“Наше підприємство відповідає за належне постачання теплоносія споживачам, але в межах балансової і експлуатаційної належності. Ми продаємо тепло до зовнішньої  стіни будинку,  а згідно П0станови КМУ  №869 “Про Порядок формування тарифів”, внутрішньобудинкова система гарячого водопостачання та  централізованого опалення є система від зовнішньої стіни будинку до першої запірної арматури на відгалуженні від стояка, де знаходиться точка розподілу, в якій здійснюється передача послуги з централізованого опалення. Тобто, оскільки втрати на обслуговування та ремонт даної системи опалення в будинках мешканців закладені у вартості послуги на утримання будинків та прибудинкових територій, то працівники ТКЕ не мають права втручатися в зовнішньобудинкові мережі системи теплопостачання, оскільки дані мережі не являються власністю тепломережі. Така функція покладається на балансоутримувача (ЖЕК) або власника (ОСББ) – зазначила Оксана Виваль.

Зауважимо, що якість  та норми подачі тепла в будинки теплокомуненерно ведеться щодві години, порівнюючи температуру теплоносія на вході і виході з опалювальних об’єктів. Станом на 13-те жовтня жуналівстам було підтверджено, що показники в журналі відповідають температурному графіку роботи котелень. Тобто ТКЕ свої обов’язки виконує, але що далі…..

14627908_1124118224330968_354451036_n

Якщо в квартирі споживача холодно, йому треба негайно звернутися на АДС ЖЕКу (тел. 3-55-05) із заявою, щоб їх працівники відрегулювали і налагодили систему теплопостачання, адже це передбачається п. 7.7.23 Правила експлуатації теплових установок та мереж. Враховуючи особливості технологічного процесу, під час подачі теплоносія система вимагає регулювання – спуску повітря, яке накопичується у верхніх точках будинку і унеможливлює якісне опалення усіх систем опалення квартир будинку. Таке регулювання не завжди може здійснити простий споживач, тому варто звертатися до спеціалістів.

“Варто врахувати, що якість опалення залежить від виконання відповідних заходів по підготовці системи опалення до роботи в опалювальний сезон, відповідно до вимог чинного законодавства, після чого складається відповідний акт готовності теплового господарства за підписами комісії за участю представника Держенергонагляду та теплопостачальної організації” – зауважила заступник директора ПТМ “Володимир-Волинськтеплокомуненерго”.

Інформація про наявність таких актів по будинках міста на підприємстві відсутня. Що ж далі… Опалення ніби є ,але батареї холодні, в квартирі холодно, за що ж платити?

“ТКЕ зобов’язано забезпечити належну якість послуг, а саме з опалення – нормативну температуру повітря в квартирах споживачів (як мінімум 18 0С), а не гарячі батареї! Оскільки така послуга надається з використанням внутрішньобудинкових мереж, то варто перевіряти усі сторони, що приймають участь в організації теплопостачання будинків, а не лише окремі з них, що споживачі незадоволені, що тепла в квартирах нема, а рахунок буть виставляти, тим більше по тарифах, які зараз дуже високі. Є вимоги Постанови КМУ №151, яка передбачає порядок проведення перерахунку за неякісно надані послуги. Тобто, ТКЕ зобов’язане провести перерахунок на основі складеного та оформленого акта-претензії. Величина таких перерахунків, в минулих сезонах складала близько 3-х тисяч гривень. Проте для такого перерахунку необхідна наявність скарги споживача на низьку температуру в квартирі. Свого часу, наші працівники неодноразово виїжджали на такі скарги та регулювали систему. Проте, з квітня 2014 року обслуговуванням та ремонтом внутрішньбудинкових мереж знову займається ЖЕК №1, за що отримує кошти від тих же мешканців, і підприємство теплових мереж займає позицію, що відшкодовує збитки по перерахунку той, хто призвів до цього. Тобто, так чи інакше  – за неотримане тепло споживач платити не буде, головне не мовчати і не чекати, якщо у Вас холодно, а дзвонити і подавати заявки” – пояснює представник Теплокомуненерго.

Проте, цікаво виглядає ситуація з будинками, де встановлені теплові лічильники. Якщо теплоносій подається вчасно і відповідно до нормативів, але в квартирах холодно, то перерахунок недоотриманої теплової енергії окремого споживача буде в подальшому розподілений між іншим мешканцями будинку, так як ця теплова енергія була подана на будинок і спожита цими мешканцями.

Тобто, вищезазначена інформація підтверджує, що зі сторони теплокомуненерго виконані всі зобов’язання, а от за готовність внутрішньобудинкових мереж будинків відповідає або ж балансоутримувач – ЖЕК або ОСББ.

На завершення розмови, Оксана Виваль наголосила, аби споживачі не чекали ,коли і в їх квартирах стане тепло, а інформували службу АДС ЖЕКу, аби ті регулювали систему опалення, адже за це мешканці сплачують свої кошти. Якщо ж температура у квартирі споживача буде нижчою за нормативну з вини ПТМ “Володимир-Волинськтеплокомуненерго”, то останнє згідно вимог закону зробить перерахунок, бо не можна оплачувати те, чого не отримали.




коментарів: 2
  1. Чому ВВТКЕ не опублікує акти підготовки житлового фонду до опалювального сезону.За три роки жоден з інженетно-технічних працівників ВВТКЕ не поставив свій підпис під актом підготовки до опалювального сезону будинку № 140 по Ковельській. БО ЦЕ ЛИПА, яку шлють далі, а дії обслуговуючих організацій можна назвати відвертим саботажем. Нам вічно брешуть. Не надають достовірної публічної інформації: ні міський голова з вічними депами,ні ЖЕК ні теплоенерго. Не провели промивку систем опалення нікому. А це і неправдив і показники лічильників тепла, пробки, засмічення. Продані підвали -обєкти спільної сумісної власності- з комунікаціями!!!! під виглядом промобєктів. В цьому році зобовязувались зробити промивку систем опалення. Збрехали вкотре. І хочуть щоб люди брали на себе відповідальність за багаторічну безгосподарність і привласнення коштів за послуги, яких ніколи не надавали якісно? Це влізти в ОСББ собі з петлею на шиї? А хто має за договорами все поробити? Красти є кому і палити в ЖЕці документи!!! От коли виконають всі зобов’язання, чи заберемо усі незаконно привласнені кошти – тоді мо й будуть ОСББ нормальтно робить.

    • “Чому ВВТКЕ не опублікує акти підготовки житлового фонду до опалювального сезону.За три роки жоден з інженетно-технічних працівників ВВТКЕ не поставив свій підпис під актом підготовки до опалювального сезону будинку № 140 по Ковельській.”Ви недочитали пояснення або його не зрозуміли.ТКЕ не відповідає за підготовку БУДИНКІВ,а за підготовку ТРАСИ!!!!!Будинки -відповідальність ЖЕКу!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15 Грудня, Неділя