<

Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

В Україні посилюють контроль реклами про працевлаштування

05:02 | 8.05.2025 / Новини / , /
Перегляди
71
/ Коментарі відсутні

Держпродспоживслужба розпочинає новий напрям роботи – контроль за змістом оголошень про вакансії.

Про це йдеться в повідомленні пресслужби.

Під моніторинг, який стартує уже з 8 травня 2025 року,  потрапляють усі оголошення, котрі публікують роботодавці чи рекрутингові агентства. Основна увага приділяється:

  • виявленню дискримінаційних формулювань – за віком («до 35 років», «молодий колектив»), статтю («тільки для жінок/чоловіків»), станом здоров’я, расою чи етнічним походженням;
  • фіксації ознак маніпуляцій – перебільшення заробітної плати без уточнення умов, замовчування важливої інформації (наприклад, нічні зміни чи випробувальний термін), використання нечітких або оманливих формулювань.

«Роботодавцям варто вже зараз переглянути свої оголошення та привести їх у відповідність до вимог законодавства. Це не лише дозволить уникнути штрафів, а й допоможе зберегти довіру кандидатів. Якщо ви помітили дискримінаційні або оманливі вакансії — зафіксуйте порушення та зверніться до територіальних управлінь Держпродспоживслужби. На ринку праці мають діяти прозорі й рівні правила для всіх», — наголосив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.

Контроль за рекламою – це не лише про дотримання закону, а передусім про захист права кожного громадянина на рівний доступ до праці. Такий підхід відповідає європейським стандартам: протидія дискримінації, прозорість та чесна конкуренція – основа сучасного ринку праці.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

17 Червня, Вівторок
16 Червня, Понеділок