Укрпошта презентує марку «Kalush»
Генеральний директор «Укрпошта» Ігор Смілянський анонсував презентацію марки «Kalush» як символу сміливості українців робити все, щоб бути почутими.
Про це Смілянський повідомив у телеграмі.
“Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на “Азовсталі”. Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: Save Mariupol, save Azovstal now!”, – зазначив він.
Він додав, що “Укрпошта” виконує свою обіцянку, яку дала рік тому, і презентує марку “Kalush”, бо це “ще один символ війни та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими”.
Урочисте спецпогашення марки відбудеться 10 квітня в Калуші Івано-Франківської області разом із лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками. Також пройде погашення штемпелем “Перший день” у Києві. Одночасно із цим відбудеться запуск продажу марки у відділеннях по всій країні.
Автор марки — Святослав Романчак, автор картки — Юрій Сосницький, художниця конвертів — Олеся Вакуленко.
“Тим, хто хоче впевнитись, що з тиражу 130 тисяч листів точно отримає хоча б один, треба або оформити абонемент до 9-го квітня, або оформити передзамовлення вже сьогодні”, — додав Смілянський.