У США запустили конкурс для пошуку альтернативи звичайному пластику, переможець отримає $100 тисяч
Найбільші рітейлери США запустили дизайнерський конкурс під назвою «Beyond the Bag Challenge» мета якого – розробка еко-френдлі-альтернативи звичайному пластиковому пакету. Серед організаторів конкурсу: Target, Walmart, CVS та інші американські рітейлери.
Ідеї почнуть приймати з 3-го серпня, повідомляє Business Insider, – передає УНІАН.
Від учасників конкурсу чекають розробку рішення, до якої висуваються такі вимоги:
- воно може включати в себе інноваційні матеріали, моделі на основі матеріалів, що переробляються, рішення, які дозволяють обходитися без пакетів;
- рішення повинно дати можливість транспортувати товари від магазину до фінальної цілі, замінити традиційний пластиковий пакет;
- рішення можуть стосуватися точок видачі товару, роботи доставок та інших каналів доставки товару покупцеві;
- для першої фази проєкту достатньо буде надати презентацію свого рішення (2D/3D-графіка), однак більш розвинений прототип підвищить шанси на перемогу.
Більш детальні вимоги до рішень можна прочитати в брифі на сайті конкурсу.
Зараз йде підготовчий етап конкурсу, роботи почнуть приймати з 3 серпня і до 10 вересня цього року. Автори робіт можуть вибрати: викладати свої проєкти публічно, або в закритий доступ. 24 вересня проєкти почнуть оцінювати, а переможців оголосять 24 листопада 2020 року.
Приймаються роботи команд зі всього світу, та в роботі слід орієнтуватися на технології і методики, сертифіковані або в США, або в країні проживання дизайнера (але з прицілом на сертифікацію в США).
За підсумком конкурсу організатори відберуть 10-12 фіналістів, кожному з них виплатять до $100 000.
Кожен рік в США використовується близько 100 млрд пластикових пакетів, і менш як 10% з них переробляється, за даними Waste Management і EPA. Ці відходи забруднюють не тільки сушу, пластикові пакети з магазинів входять до першої десятки речей, які можна знайти на океанському березі, повідомляє видання.