Змінять структуру апарату Нововолинської міськради: реорганізують старі відділи та створять нові
23-го грудня на сесії Нововолинської міської ради затвердили нову чисельність та структуру апарату ради та виконавчих органів. Деякі відділи будуть реорганізовані та ліквідовані та створяться нові. Управління освіти та відділ культури буде в одній новоствореній структурі – управлінні з гуманітарних питань, з’явиться управління муніципальної варти.
26 голосів “за” обранців громади підтримали рішення. Поки існуючі відділи будуть продовжувати виконувати свої повноваження до дня введення нової структури – 1 березня 2021 року.
Читайте також: Повертайтеся в Нововолинськ та долучайтеся до змін: Карпус розповів про реструктуризацію апарату ради та пошук спеціалістів
Як зазначила керуюча справами виконкому Валентина Степюк, таку процедуру роблять з метою оптимізації роботи ради і забезпечення стабільної роботи, враховуючи пропозиції міського голови Бориса Карпуса. При перегляді структури відділів ради було виявлено, що 13 посад є невиправданими і люди не виконують ефективної роботи.
Щодо змін, то загальна штатна чисельність складатиме 164,5 штатних одиниць, що на 14 одиниць більше, ніж є зараз. Збільшується штатний розпис через введення нових посад у зв’язку із приєднанням навколишніх сіл до міста.
У структурі виконавчих органів буде реорганізовано та ліквідовано певні відділи та створено нові.
У деяких депутатів виникли запитання щодо нової структури виконавчого комітету. Керуюча справами виконкому пояснила:
“При проведенні перевірки під час підготовки даного штатного розпису, було виявлено, що 13 осіб не виконують своїх функцій.
Якщо говорити про поки діючий штатний розпис, затверджений попередньою радою, наприклад не зрозуміло, що робить в відділі організаційної роботи друкарка першої категорії. Ми не знайшли друкарської машинки, можливо її вивезли з іншими речами представники попередньої влади.
У відділі економіки є люди, які займаються статистичними переписуваннями, що не покращує життя громади. Тому перетворюємо відділ економіки в управління економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій. Це мінус три одиниці штатного розпису.
Є відділ правової роботи і ми не розуміємо, чим він займається. Тому пропонуємо створити юридичний відділ, працівники якого прийдуть, як і інші, на відкритій конкурсній основі. Потрібно взяти хороших кваліфікованих юристів, які будуть супроводжувати проєкти рішень сесій та виконкомів і робити іншу роботу. Два юристи, які зараз маємо в раді, не справляються із роботою.
Тож, залишають в новій структурі виконавчих органів міської ради такі управління, відділи та служби, які створені раніше та функціонують нині, а саме:
- фінансове управління; управління соціального захисту населення;
- відділ ведення Державного реєстру виборців; відділ державного архітектурно-будівельного контролю;
- служба у справах дітей;
- відділ з питань праці;
- архівний відділ;
- відділ бухгалтерського обліку та звітності;
- відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.
Реорганізують шляхом перетворення такі відділи:
- відділ економіки в управління економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій;
- відділ «Центр надання адміністративних послуг у місті Нововолинську» в управління «Центр надання адміністративних послуг»;
- відділ з питань інформаційної політики, комунікацій та програмно-апаратного забезпечення у відділ інформаційно-аналітичного забезпечення;
- відділ містобудування та архітектури у відділ містобудування та землекористування;
- відділ оборонно-мобілізаційної роботи у відділ взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи;
- відділ господарського забезпечення шляхом перетворення в службу господарського забезпечення.
Реорганізують відділ будівництва, комунального господарства і газифікації в управління будівництва та інфраструктури.
Ліквідують:
- відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів шляхом приєднання до управління економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій;
- відділ правової роботи та житлових питань, відділ кадрової роботи та з питань запобігання і виявлення корупції шляхом злиття у юридичний відділ;
- відділ транспорту, зв’язку, організації безпеки дорожнього руху та паркування з делегуванням відповідних повноважень управлінню будівництва та інфраструктури;
- трудовий архів шляхом приєднання до архівного відділу;
- відділ організаційно-виконавчої роботи шляхом поділу на організаційно-виконавчий відділ ради та організаційно-виконавчий відділ виконавчого комітету.
Будуть створені наступні управління та відділи:
- управління з гуманітарних питань (зі статусом юридичної особи);
- управління муніципальної варти (зі статусом юридичної особи);
- відділ охорони здоров’я (зі статусом юридичної особи);
- відділ діджиталізації та програмування (без статусу юридичної особи);
- відділ міжнародного співробітництва, туризму та промоції (без статусу юридичної особи);
- патронатний відділ (без статусу юридичної особи);
- юридичний відділ (без статусу юридичної особи).
З метою оптимізації повноважень та бюджетної економії вирішили реорганізувати управління освіти виконавчого комітету і відділ культури шляхом злиття та утворення Управління з гуманітарних питань.
Керуюча справами виконкому пояснила депутатам доцільність об’єднання культури та освіти. За її словами, управління, яке буде створене, матиме набагато менше структурних одиниць, але функції та повноваження, які виконували три відділи (в тому числі і ліквідований попередньої владою відділ молоді та спорту, який наразі функціонує в управлінні освіти), залишаються ті ж самі.
Міський голова Нововолинська наголосив на появі управління муніципальної варти, яке буде здійснювати контроль за благоустроєм та паркуванням та розширенням Центру надання адмінпослуг для забезпечення потреб усіх Нововолинської об’єднаної територіальної громади.
За словами мера, зокрема ці структури будуть зобов’язані заробляти кошти або для міста, або для свого утримання.