Проект “Відкрите місто”. Зробимо Нововолинськ кращим?
З цікавою ініціативою до інтернет-видання “БУГ” звернувся депутат міської ради Володимир Шаповал. Вирішувати місцеві проблеми, налагоджувати результативну співпрацю громадян і органів влади можна за допомогою проекту “Відкрите Місто”.
Ями на дорогах, відкриті люки, відсутність сміттєвих контейнерів, поламані або зрізані у недозволених місцях дерева чи неприбрані прибудинкові території. У Нововолинську є ці і не тільки проблеми, які потребують негайного вирішення. Щоденно мешканці міста зустрічаються з такими прикростями на вулиці, дорогою на роботу, прямо у дворах своїх будинків.
Яму з ялинкою всередині, що знаходиться на 15-му мікрорайоні Нововолинська біля будинку №13 і яка негайно має бути заасфальтована, зафіксував активіст “Народного Контролю”. Володимир Власюк.
На 5-му мікрорайоні міста Нововолинська люди, що проживають біля недобудованої багатоповерхівки, б’ють на сполох. Жителі кажуть, навіс, під яким ходять щоденно дорослі і діти, вже давно у неналежному стані.
Інспектор Ляля у пошуках ям в Нововолинську
Величезне прохання читачів “Бугу” – вияснити причину спилювання дерев і в разі незаконності – чи покарані винуватці, адже нищаться дерева в самих несподіваних і нелогічних місцях.
Разом ми можемо зробити так, щоб цих проблем ставало менше, а життя у місті було комфортнішим. Поінформувати міську владу про проблему тепер можна за допомогою системи “Відкрите місто”, яка успішно працює у інших населених пунктах України, Волинській області зокрема. Повна версія веб-платформи «Відкрите місто» знаходиться за адресою https://opencity.in.ua/
- Для повідомлення про виявлену проблему чи несправність користувачу необхідно зареєструватися на порталі, вибрати категорію, до якої відноситься проблема, додати фото та/або відео файли (за наявності) та вказати адресу чи координати проблемної ділянки на карті.
- Повідомлення про наявність проблеми після перегляду модератором автоматично відправляється відповідальним органам влади/організаціям. За необхідності виконавець чи відповідальний працівник може запросити додаткову інформацію чи уточнення щодо зареєстрованого повідомлення у користувача.
- Відповідальний за вирішення проблеми орган влади/організація вирішує проблему. Якщо проблема не може бути вирішена відразу чи протягом певного прийнятного часу (один місяць), відповідальний працівник інформуватиме користувача щодо обґрунтованих причин неможливості вирішення цієї проблеми.
Кожен бажаючий може взяти участь у вирішенні уже виявлених проблеми, залишаючи коментарі під повідомленнями.
“Вперше про проект почув на Форумі розвитку громад Прибужжя – це крок, який суттєво полегшить вирішувати різнопланові питання, що стосуються життєдіяльності міста. Люди напряму зможуть спілкуватися з виконавчими органами влади, які повинні вирішувати ту чи іншу проблему.
Нещодавно до мене, як до депутата міськради, звернулися жителі однієї з вулиць з тим, що ніхто у дворі не чистить гілля, яке напередодні було зрізане. Думали, що це в компетенції ВУКГ, а виявилося, що займатися вивезенням гілля повиннен жек. За допомогою проекту “Відкрите місто” можна було б заощадити на часі і звернутися прямо до інстанції, яка має розбиратися з цими питаннями”, – відзначив Володимир Шаповал.
Перевагою проекту є тісна взаємодія з місцевими органами влади та громадськими організаціями. Сталість та ефективність роботи платформи забезпечують Меморандуми про співпрацю Фонду Східна Європа з міськими радами громад, що приєднались до проекту, та громадськими організаціями-регіональними партнерами. Крім того, відповідним органом місцевого самоврядування має бути прийнятий Регламент про порядок використання системи на території міста.
Проект виконується Фондом Східна Європа з 2012 року за фінансової підтримки Фонду Ч.С. Мотта (США). Енергетична компанія ДТЕК надала фінансову підтримку для поширення проекту на міста своєї діяльності.
Станом на квітень 2016 року в проекті приймають участь 27 міст України. Їх перелік постійно зростає, адже будь яке місто може приєднатися до проекту.