На нещодавно відремонтованій дорозі від Нововолинська до Львівської області нанесли розмітку
«Велике будівництво» відрізку траси Р-15 від Нововолинська до Львівської області наближається до завершення. Тут вже вклали останній шар асфальту й облаштували узбіччя, а нещодавно нанесли нову розмітку. До вересня обіцяють встановити ще й освітлення.
Як наразі виглядає відновлений цьогоріч автошлях Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на майже 10-кілометровій ділянці від Нововолинська до межі з Львівською областю показала Служба автомобільних доріг у Волинській області на своїй сторінці у фейсбуці.
Там опублікували відео з «Великого будівництва»:
Нагадаємо, роботи по ремонту дороги Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на майже 10-кілометровій ділянці від Нововолинська до межі з Львівською областю стартували 2-го березня. Їх виконувало підрядне підприємство ТзОВ “Автомагістраль-Південь”.
Вартість робіт, згідно з тендерною документацією, яка міститься на сайті електронних публічних закупівель Прозорро, становить 115 619 462 гривень. Вартість ключає у себе цю ділянку траси довжиною 9,5 кілометрів, а також облаштування окремих ділянок дороги на кілометрах 42 – 80.
Окрім, нового асфальтобетонного покриття дороги, на ній облаштували узбіччя, з’їзди, перехідно-швидкісні смуги, заїзні кишені, а також відремонтували міст через річку Західний Буг, довжиною 124 м, що розташований на км 89+294 автошляху Р-15.
А нещодавно на капітально відремонтованому відрізку виконали усі необхідні роботи з організації безпеки руху – нанесли розмітку, встановили бар’єрне огородження, дорожні знаки та ін.
Читайте також матеріали про будівнитво дороги, опубліковані раніше:
У 2020-му році планують відремонтувати важливі дороги біля Володимира-Волинського та у місті
На кордоні Волині та Львівщини, в напрямку Нововолинська, ремонтують дорогу Р-15
Узбіччя не всюди облаштували.Там великі перепади між дорогою і узбіччям.
Які узбіччя?Там трампліни що можна ноги поламати!
тільки шкода,що обочину не зробили, почали і …
Усе,як завжди.Головне відрапортувати,що все чудово.Узбіччя залишили незавершшеним і я так розумію ,що робити вже не будуть.Цікаво ,як мають їздити велосипедисти ,якщо різниця між асфальтовим покриттям і узбіччям до 20 см і,враховуючи з якою швидкістю по новій дорозі їздять автомобілісти?
Чому ви вважаєте, що не будуть? Тут ж питання не лише в велосипедистах, якщо узбіччя не зроблене, то значить і з’їздів нема нормальних, розв’язок – і на машині дорогою нормально не поїздиш тоді… З того що я бачила в рамках великого будівництва всі ці моменти зроблені якісно. Хоча з іншого боку багато залежить від підрядника.
Дійсно недороблене узбіччя,а бар’єрної огорожі взагалі немає.
Хтось ж цю дорогу “приймає”, ставить свій підпис, що все зроблено. Якісь акти виконаних робіт готує. Ну не можуть ж все так залишити як є? Хтось ж за це має відповідати на рівні району, області зрештою?
Ну так це ще не кінець робіт? Узбіччя, відбійники, з’їзди, освітлення і т.д. Це ж ще купа роботи! Зрештою від нас з вами залежить якою цю дорогу “здадуть в експлуатацію”…