<

«А в автобусі — не їсти, не пити, не колупатися в носі»: перевізник підтвердив правила та розповів свою версію скандальної поїздки з Карпат

11:50 | 19.08.2025 / Іваничі, Нововолинськ / , , /
Перегляди
1114
/ коментарів 5

Після скандалу з поїздкою до Карпат, коли нововолинці поскаржилися на принизливі правила та поведінку водія автобуса, у справі з’явилася публічна відповідь другої сторони. Представниця перевізника, якого назвали у дописі – ФОП Валентин Мілінчук – Адріана Мілінчук опублікувала свою версію подій. Проте в коментарях під цим постом нова хвиля критики.

Нагадаємо суть скандалу

Поїздка до Карпат для групи жінок із дітьми з Нововолинська перетворилася на стресовий досвід: коли їхали туди – не працював кондиціонер, на серпантині тріснула ресора, а при поверненні — новий водій почав з лайки, правил, які були принизливими, конфіскації особистих речей та небезпечних маневрів на трасі.

Найбільше обурення в пасажирів викликала пам’ятка з правилами для пасажирів, серед яких: «не їсти і не пити», «не співати», «не розмовляти», «в носі не ковирятися» і навіть — «не дивитися пильно на інших».

Читати попередню публікацію про поїздку з допису і слів пасажирів.

Що каже перевізник?

На допис відреагувала представниця перевізника Адріана Мілінчук, яка написала свій допис. Вона заявила, що ситуація має дві сторони.

У відповіді перевізника йдеться, що кондиціонер у салоні автобуса справді не працював, але про це попередили ще на етапі бронювання, коли замовлялася поїздка. Жодної чіткої вимоги від турфірми його відновити не надходило. Водій, своєю чергою, перед виїздом відкрив вікна та ввімкнув обдув, щоби забезпечити вентиляцію.

Щодо технічної несправності — перевізник пояснює, що поломка ресори сталася неочікувано.

Список правил, який обурив пасажирів, не був особистою вигадкою водія, а дійсно правилами. Цей список представниця додала в дописі.

Пляшки и з водою, які водій вилучав із кишень сидінь, пояснюються як «не дрібні речі», які в сітках бути не повинні.

Представник перевізника, як видно з допису, захищає водія, бо слово “хам” пише в лапках. В дописі зазначається, що саме завдяки водієві автобус був у доброму стані й чистоті. У пості також зазначено, що всі пасажири не мають ігнорувати обов’язки, і якщо заплатив за перевезення – це не означає, що можна смітити.

Також представниця додала фото з автобусу після перевезення.

Додаємо повну відповідь представниці перевізника без змін.

І знову хвиля обурення: коментарі людей

Після публікації допису Адріани Мілінчук ситуація у кометарях загострилася. Люди пишуть, що фото не з їхнього автобусу, а це фотозбірка водія, яку він демонстрував і їм під час поїздки, говорячи що “українські діти гірше хасидів”. Це було, за словами жінок, дуже неприємно.

Фото правил поводження в автобусі також розкритикували та зазначили, що таких не може існувати, бо воду людям треба пити.

“Поводження водія, особливо в частині психологічного тиску на дітей, є неприйнятним”, – пишуть у коментарях.

Варто зауважити: так, автобус справді виглядає доглянутим. Але чи дає це водієві право викидати пляшки з водою людей?


коментарів: 5
  1. Не виїжджайте з гаража і ваш автобус завжди блищатиме, обслуговувати перевезення пасажирів- не ваше.

  2. якесь дурнувате: шо хам водій, шо курка, яка його представляє і пробує оправдати підтасованими “доказами”.
    перевізник не то шо людську воду не мав права викидати (навіть чіпати), перевізник мав би НАДАТИ воду людям, особливо у ржавій рухляді без кондиціонера.
    ЗАБЕРІТЬ ЛІЦЕНЗІЮ У НАГЛЕЦІВ!!!

  3. А в чому водій не правий? В тому що пасажири як свині, можуть лише гадити?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 Грудня, П’ятниця
4 Грудня, Четвер