<

«Не пред’явила чек» – у володимир-волинському магазині солодощів пояснили, чому не взяли назад торт

Цей запис опубліковано більш як рік тому
21:48 | 25.10.2019 / Володимир, Новини /
Перегляди
41
/ Коментарі відсутні

В одному з магазинів у Володимирі-Волинському місцева жителька придбала тістечко у якому була пліснява. Адміністрація закладу стверджує, що приймати товар назад у магазині не мали права, адже жінка не довела, що товар придбала саме у них.

Як розповіла жінка БУГу, коли вона прийшла назад в магазин «Карамеля», щоб повернути зіпсований товар, то на неї накричали і запевнили, що це не цвіль. Гроші за тістечко з пліснявою не повернули, адже жінка не мала чека.

Адміністрація магазину «Карамеля» надіслала БУГу листа, в якому пояснила, чому товар не прийняли назад.

“За законодавством України поверненню підлягає тільки промислова група товару (але навіть і тут не усі види товару). Продовольчу групу товару покупець має перевіряти під час покупки даного товару. Також після продажу товару продавець відповідальності за стан товару не несе оскільки не може і не має вплинути на можливості покупця зберігати його у нормальних температурних режимах. Тому продукти харчування в тому числі торти та тістечка які ви тримаєте в дома після покупки в декілька днів логічно можуть зіпсуватись.

Стосовно покупки товару саме в магазині Карамеля і саме за цією адресою – покупець має пред’явити чек – якого дана громадянка не надала. Відповідно вона взагалі не може стверджувати що вона купила цей продукт саме у нас”, – йдеться у листі.

Також в адміністрації запевняють, що жінка звернулась в магазин не з товаром, а з його фото на телефоні.

“У продавця магазину взагалі виникли сумніви стосовно того чи цей товар взагалі був і чи дана громадянка його у нас купувала. Продавець попросив докази (товарний чек). Чеку громадянка не надала… За словами продавця дана громадянка повідомила про
те, що половину цього торта вони уже з”їли, оскільки купили його три дні тому, а зіпсувалась у них лише частина «кусочок», який вона уже другим разом принесла.

Також хочу нагадати. Що на продовольчу групу товару немає гарантії як на побутову техніку і при не дотриманням покупцем певних температурних режимів зберігання та переміщення він фізично може зіпсуватись”, – йдеться в листі.

БУГу покупець торта пояснила, приходила два рази. І другого разу на неї вже з подругою продавець також накричала. Жінка розповідає, що не хотіла піднімати шуму і навіть грошей повертати, а просто прийшла показати, що продають в магазині. Продавець же почала кричати і жінка не стримавши образу, викинула в інтернет фото зіпсованого продукту.

Адміністрація магазину у телефонній розмові повідомила БУГу, що з продавцем «проведуть роз’яснювальну роботу».

“… Можливо зі сторони продавця, я скажу: я з нею ще проведу роз’яснювальну роботу. Вона, значить, емоційно віднеслася і почала щось доказувати”, – сказала представник адміністрації магазину.

Нагадаємо, що раніше у студії «БУГу» розповідали про те, як споживачу захистити свої права.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 Травня, Субота
17 Травня, П’ятниця