<

На Волині відновили інформування про стан рахунку за спожиту електроенергію у Приват24

20:42 | 10.09.2025 / Новини / , /
Перегляди
141
/ Коментарі відсутні

Впродовж року клієнти ПриватБанку на Волині були позбавлені можливості бачити свої суми до сплати за електроенергію у додатку Приват24. Натомість інші банки та фінансові установи області продовжували співпрацю з енергопостачальником ТОВ «Волиньелектрозбут» і надавали своїм клієнтам актуальну інформацію.

Повідомляють Волинські новини

Весь цей час «Волиньелектрозбут» наполегливо відстоював інтереси споживачів і ініціював відновлення справедливості та рівних умов для всіх клієнтів. Завдяки досягнутим домовленостям з ПриватБанком сервіс інформування у Приват24 нарешті відновлено.

Здоровий сенс переміг: клієнти знову мають зручний доступ до інформації про свої рахунки за електроенергію у Приват24, а також у мережі банку. Це рішення вигідне для всіх учасників процесу, але передусім – для споживачів електроенергії, які є клієнтами ПриватБанку.

Директорка ТОВ «Волиньелектрозбут» Оксана Гентіш зазначила: «Для нас головне – зручність і прозорість у взаємодії з клієнтами. Ми раді, що спільно з ПриватБанком змогли повернути сервіс, яким звикли користуватися десятки тисяч споживачів. Це приклад того, як співпраця і відповідальність дають позитивний результат для людей, економіки та енергетичної безпеки країни».

Відновлення сервісу стало результатом конструктивного діалогу і партнерства між енергопостачальником та найбільшим банком країни. Водночас споживачі можуть бути впевнені: завдяки електронним сервісам «Волиньелектрозбут», які працюють 24/7, вони завжди мають доступ до актуальної інформації про стан своїх рахунків.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 Грудня, П’ятниця
4 Грудня, Четвер