<

Можливі три сценарії: особливості організації навчання на Волині в умовах пандемії

Цей запис опубліковано більш як рік тому
23:20 | 15.08.2021 / Новини / , /
Перегляди
366
/ Коментарі відсутні

Початок та продовження навчального процесу у 2021-2022  навчальному році в повноформатному режимі залежатиме від епідемічної ситуації в кожному окремому регіоні.

При «зеленому» рівні здобувачі освіти зможуть відвідувати заклади освіти в очному форматі з дотриманням протиепідемічних заходів. При переході на наступні рівні епідемічної небезпеки для повноцінної роботи закладу освіти потрібно мати не менше 80% повністю вакцинованого персоналу, як наголошує головна державна санітарна лікарка Волині Наталія Янко.

З урахуванням поширення COVID-19 МОН пропонує розпочати навчальний 2021/2022 навчальний рік в Україні за трьома можливими варіантами:

1 варіант – низький рівень захворюваності, «зелений» рівень епідемічної небезпеки:

— Відвідування закладів освіти здобувачами освіти дозволено в звичайному (очному) режимі;

— Може організовуватись змішане навчання (за рішенням педради закладу);

— Діяльність інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) у звічному режимі.

2 варіант – високий рівень захворюваності, «червоний» рівень епідемічної небезпеки.

— Відвідування закладів освіти заборонено, крім закладів дошкільної освіти, спеціальних закладів освіти та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти;

— Спеціальні заклади освіти – очне або змішане навчання (як дистанційно, так і в закладах освіти);

— Діяльність ІРЦ: із застосуванням частково дистанційних технологій;

3 варіант – середній рівень захворюваності, «жовтий» і «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки.

— Відвідування закладів освіти дозволено в звичайному режимі. Може організовуватися «змішане навчання» (за рішенням педради закладу);

— Відвідування закладів освіти може бути заборонено у разі, коли на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком COVID-19 перебуває більше, як 50% здобувачів освіти та персоналу закладу освіти. У такому випадку освітній процес у загальній середній та спеціальній освіті забезпечується дистанційно.

— Діяльність ІРЦ: із застосуванням частково дистанційних технологій;

— Організація освітнього процесу забезпечується з урахуванням: вимог соціального дистанціювання, мінімізувати переміщення здобувачів освіти, моніторинг та аналіз відвідування занять, дотримування нормативів наповнюваності класів.

Окрім цього, для організації освітнього процесу за будь яким варіантом, за яким можливе очне навчання, важливим є нормативне % значення (80%) вакцинованого персоналу закладу освіти.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 Травня, Субота