Маршрут та візуалізація: автопілоти Tesla і Google порівняли в однакових умовах
Відомий американський експериментатор провів чергове тестування високих автомобільних технологій, порівнявши автопілоти Tesla і Google.
Про це повідомляє Naked Science, – передає Укрінформ.
Відтак, автор каналу Whole Mars Catalog порівняв два найвідоміших автомобільних автопілоти: системи розробки Tesla і Waymo – дочірньої структури Alphabet, яким володіє Google.
Експериментатор взяв дві точки в місті (судячи з усього, це Фінікс в Арізоні, але точно не вказується) і спробував проїхати між ними спочатку на роботаксі Waymo, а потім на своїй Model 3.
Початок маршруту та його кінець були однаковими, а ось шлях машини вибирали самі. Для більшої безпеки тесту його проводили пізно вночі, так що, на жаль, спостерігати взаємодію автопілотів з іншими учасниками руху не вдалося. Отже, що можна помітити в цьому короткому ролику:
- Waymo всіляко уникає лівих поворотів, можливо – як більш небезпечних, через що маршрут займає вісім хвилин;
- Tesla FSD поводиться як досвідчений водій, який знає місто, – вибирає найкоротший маршрут (п’ять з невеликим хвилин) та йде на сміливі маневри з поворотом наліво;
- в салоні використовуваного Waymo мінівена Chrysler Pacifica Hybrid щось жахливо деренчить – мабуть, захисне скло, що запобігає доступу пасажирів до переднього ряду і органам управління;
- обидві машини прекрасно візуалізують те, як вони бачать навколишній світ, просто кожна по-своєму; в обох випадках рух плавний, без різких розгонів і гальмувань, автопілот обов’язково зупиняється на вимогу знаків;
- Tesla іноді не вважає за потрібне включати «поворотники» (можливо, на відео просто не помітно) і може перебудуватися через суцільну лінію (що заборонено не в усіх випадках і нерідко ігнорується людьми-водіями);
- інших істотних відмінностей в стратегії водіння непрофесійному погляду не помітно.
Waymo експлуатуються на обмежених територіях і отримати доступ до сервісу їхніх роботаксі в якості пасажира поки можна тільки за запрошенням.
Плюс кількість тестових машин обмежена кількома тисячами, а електромобілі Tesla вже сотнями тисяч їздять по дорогах всіх Сполучених Штатів. При цьому навіть без включеної в комплектацію опції FSD вони збирають дані про реальні дорожні умови та допомагають покращувати технологію.