<

Відділ архітектури ліквідують, натомість створять інший: зміниться структура Іваничівської селищної ради

Цей запис опубліковано більш як рік тому
19:41 | 16.02.2023 / Іваничі / , , , /
Перегляди
1847
/ коментарі 4

Структура Іваничівської селищної ради незабаром зміниться. Відділ архітектури ліквідують, натомість створять відділ комунального майна та житлово-комунального господарства. 

Нову чисельність апарату ради затвердили 15-го лютого під час пленарного засідання. Напередодні сесії це питання обговорили на земельній комісії. Керуюча справами виконавчого комітету Валентина Бабусюк повідомила, що проаналізувавши роботу селищної ради, вирішили ліквідувати відділ містобудування та архітектури, який не справляється зі своїми обов’язками. Натомість варто створити відділ комунального майна та житлово-комунального господарства, в якому працюватиме троє фахівців.

“Неукомплектований з жовтня 2022 року фахівцями відділ містобудування та архітектури блокує право фізичних та юридичних осіб на звернення, в тому числі на видачу містобудівних умов, чим спричиняє порушення законодавства у сфері надання адміністративних послуг.

Тому пропонуємо ліквідувати цей відділ. Це – вимушений крок, який дозволить органу містобудування та архітектури Володимирської райдержадміністрації здійснювати відповідні окремі повноваження на території нашої громади”, – зазначила Валентина Бабусюк.

За її словами, новоутворений відділ здійснюватиме чимало важливих функцій, задач і обов’язків:

  • облік й інвентаризація об’єктів комунальної власності;
  • створення відповідної електронної бази даних;
  • контроль за використанням об’єктів комунальної власності;
  • обстеження стану нерухомого майна (будівель, споруд, будинків та інше);
  • підготовка та аналіз проєктів договорів оренди та змін до них щодо нерухомого майна комунальної власності;
  • нарахування орендної плати за користуванням комунальним майном та контроль за своєчасністю надходження платежів у повному обсязі;
  • фаховий супровід при підготовці претензій та інших документів для звернення до суду з метою стягнення заборгованості з орендної плати, розірвання договірних відносин, тощо, стосовно нерухомого майна комунальної власності;
  • підготовка проектів рішень щодо затвердження переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації, способів та умов їх продажу;
  • підготовка об’єктів до приватизації та передачі в оренду;
  • проведення оцінки об’єктів комунальної власності;
  • підготовка пропозицій про прийняття майна в комунальну власність, про передачу майна до інших органів місцевого самоврядування, у власність юридичних та фізичних осіб;
  • участь у прийнятті майна до комунальної власності;
  • координаційна, методологічна робота з питань оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності громади;
  • здійснення прогнозних розрахунків надходження коштів до бюджету громади від використання комунального майна;
  • підготовка Програму приватизації майна комунальної власності;
  • організація конкурсів з приватизації об’єктів комунальної власності;
  • консультаційна робота з питань приватизації;
  • організаційні заходи щодо вчинення всіх необхідних дій, пов’язаних з продажем на електронних торгах права оренди майна та укладання договору оренди з переможцем торгів;
  • координація роботи із забезпечення тарифно-цінової політики, через впровадження економічно обґрунтованих тарифів щодо оплати комунальних послуг на території громади, які надаються підприємствами незалежно від форм власності, а також здійснення контролю за їх дотриманням на комунальних підприємствах;
  • розроблення системи заходів для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального господарства в умовах надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків;
  • управління у галузі житлово-комунального господарства, благоустрою території, будівництва, експлуатації комунальних об’єктів, зелених насаджень, поводження з побутовими відходами;
  • розроблення та реалізація місцевих програм та участь у розробленні та реалізації державних цільових програм у галузі теплопостачання та енергозбереження;
  • аналіз стану збирання і видалення побутових відходів, робота щодо створення полігонів для захоронення;
  • участь в розробці схем санітарного очищення громади;
  • заходи щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств житлово-комунального господарства;
  • моніторинг за утриманням в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони;
  • нагляд за організацією підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період.
  • аналіз цін та тарифів на продукцію, роботу і послуги житлово-комунального господарства;
  • організаційно-методологічна допомога об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку з питань утримання та збереження житлового фонду, реалізація заходів щодо поліпшення його технічного стану;      

Голова громади Лідія Томашевська запевнила, що кількість працівників селищної ради не зміниться. Адже новий відділ укомплектують внаслідок ліквідованого відділу містобудування та архітектури, у який входило двоє людей, та ще одного фахівця заберуть у відділі земельних відносин та екології.

До слова, штатна чисельність апарату селищної ради та її виконавчих органів наразі – 56 людей.




коментарів: 4
  1. Абсурд, якщо працівники не справлялись із поставленими завданнями значить їх треба розігнати і взяти таких які справляться.Натомість ліквідували відділ, нероб перевели в новий. Вони й там не справлятимуться і що?
    P.S. Цікаво, якщо не справлялись, то за що гроші отримували, за те що працювати не вміють?

  2. Бляха, люди, як ви можете терпіти оте совкове !!! В Іваничах не було більше кандидатів на голову?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

21 Лютого, Середа