<

“Нам за них не соромно”, – Тягнибок про кандидатів від “Свободи” на виборах до Іваничівської ОТГ

Цей запис опубліковано більш як рік тому
11:44 | 20.10.2017 / Іваничі / /
Перегляди
6
/ коментарі 3

19-го жовтня в Іваничах у районному Домі “Просвіта” відбулася зустріч голови Всеукраїнського об’єднання “Свобода” Олега Тягнибока з громадою селища. Екс-нардеп представив кандидатів на виборах до Іваничівської ОТГ від згаданої політичної партії.

Участь у заході взяли голова Іваничівської районної ради Андрій Бадзюнь та депутат Волинської обласної ради Олександр Бик.

Олег Тягнибок закликав присутніх підтримати кандидатів від ВО “Свобода”, котрі, з його слів, захищатимуть права громадян у місцевій раді. Він переконаний, що саме “свободівці” створять перспективне майбутнє для Іваничівської ОТГ.

Політик вважає, що члени “Свободи” у Іваничах довели відданість державі Україна.

“Звісно, що ми, “свободівці”, якщо це говорити про Іваничі, просимо підтримати наших побратимів, наших партійців. Нам за них не соромно. Вони своєю роботою і своєю діяльністю в органах місцевого самоврядування, волонтерською роботою, своєю відданістю, патріотизмом на війні, на Майдані, під час громадянських акцій протесту довели свою спроможність, вони довели свою відданість українській нації. І мені здається, що наша команда, свободівська родина, яка вам презентує сьогодні список наших кандидатів – це та група людей, яка реально буде разом з вами завжди і завжди вас буде захищати”, – сказав депутат.

Про свій візит у Іваничі Олег Тягнибок повідомив також на власній сторінці у Фейсбук:

“В Іваничах, що на Волині представив кандидів в депутати до місцевої новоствореної ОТГ на чолі з Андрій Бадзюнь.

Громаду особливо цікавила нова медична реформа, проголосована сьогодні ВРУ. Тим більше, що саме в Іваничах центральна влада планує «оптимізувати» лікарню.

Пояснив, що підтримана парламентом медична «реформа» монополізує контроль за фінансуванням галузі та може призвести до скорочення великої кількості лікарень і медперсоналу.

Ухвалений Радою проект закону «Про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів» може призвести до суттєвих негативів для галузі. Урядовий документ передбачає створення Національної служби здоров’я України. Ця структура буде напряму підконтрольна Кабінету Міністрів і одноосібно розпоряджатиметься фінансами медичної галузі. До того ж лише вона укладатиме договори, за якими надаватимуть медичні послуги, та здійснюватиме їхню оплату.

Фактично уряд монополізує контроль за фінансовими потоками в медицині.

Низку медичних послуг будуть змушені оплачувати самі пацієнти.
Це прямо суперечить статті 49 Конституції України. Адже в Основному Законі зазначено, що в державних і комунальних закладах охорони здоров’я медична допомога надається безоплатно”.

Фото із соціальної мережі




коментарів: 3
  1. Якщо окремо проаналізувати кожного, то можливо і непогані люди є там. Але методи боротьби, нав’язані лідерами, якими ця команда «просувається» до виборців – не чесні, це не білий піар.
    Сьогодні у Іваничах поруч із класичними зв’язками із громадськістю, які засновані на правдивій, всім відомій інформації, з’явилися її спотворені версії, які побудовані на маніпулятивних технологіях.
    «Чорний» піар як технологія застосовується в якості методу ведення інформаційної війни або ж як поширення завідомо неправдивої або негативної інформації про конкурентів. В Іваничах заходи чорного піару застосовуються з метою підриву сформованого іміджу конкурентів, тим самим досягаючи власної переваги. Отже, чорний піар – це дії, спрямовані на те, щоб заплямувати ім’я іншої людини в очах громадськості. Тут прикладів кожен може назвати багато.
    Жовтий PR використовує в якості піар-методів образливі елементи для залучення уваги.
    Соціальний PR використовується для формування позитивних моделей поведінки (наприклад, так звана благодійність за бюджетні кошти).
    Вірусний PR. Особливість вірусного піару в тому, що він поширюється сам по собі через спілкування між людьми, головне придумати цікаву тему, яку обговорюватимуть (наприклад у групі у ФБ Іваничівщина).
    Конфліктний PR. Методи конфліктного піару застосовують у сферах зіткнення інтересів (протистояння між усіма гілками влади в районі).
    А чому б просто, не показувати свої переваги, свої плюси, не чіпаючи конкурентів?
    Напевно не всім є що показувати?

  2. А переваг і плюсів НЕМА ? То що ж показувати ? Залишається лити бруд на конкурентів !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

7 Травня, Вівторок