<
Інші розділи
Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

За два тижні зруйнували новий асфальт: мешканці Іванич обурені рухом великовагового транспорту підприємства, яке будує вітряки

12:09 | 22.08.2024 / Іваничі / , , , , /
Перегляди
10780
/ коментарі 2

Мешканці Іванич готові блокувати рух великовагового транспорту, аби завадити руйнуванню дороги. Йдеться про вулицю Луцьку, яку нещодавно відремонтували.

Іваничівські активісти 14-го серпня вже перекривали дорогу і не пропустили вантажівки, що рухалася цим шляхом. Таким чином люди висловили протест проти проїзду вантажівок ТзОВ «Вінд Павер Джі Ес Ай Волинь», яке будує вітроелектростанцію поблизу села Соснина Іваничівської громади і наразі возить матеріали, необхідні для цієї побудови. Підприємство налагодило співпрацю з елеватором ТОВ «П’ятидні» й саме там розвантажує щебінь з вагонів, навантажує ним автомобілі й перевозить на місце будівництва.

За два тижні зруйнували новий асфальт на вулиці Луцькій, – мешканці

Більшість вантажівок «йдуть» перегруженими, кажуть мешканці. І через це новеньке асфальтне покриття на вулиці Луцькій за два тижні майже повністю зруйноване. В людей увірвався терпець і вони готові виходити гуртом на дорогу, щоб припинити рух автомобілів.

Нагадаємо, ТзОВ «Вінд Павер Джі Ес Ай Волинь» будує комплексу вітроелектростанцій загальною встановленою потужністю 150 МВт і ліній електропередач 110 кВт на території Іваничівської громади для здійснення генерації електроенергії шляхом відновлюваного джерела енергії – енергії вітру, а також будівництво супутніх об’єктів електроенергетичної інфраструктури. Зокрема, високовольтні підстанції, розподільчі пункти та кабельні лінії електропередачі для збору і передачі в мережу виробленої на ВЕС електроенергії.

Представник генпідрядника запевнив, що все вже “порішав із керівництвом громади”, – депутат Мартинюк

Про проблему, яка виникла в селищі через проїзд великогабаритних вантажних автомобілів з очевидним перегрузом, повідомив депутат селищної ради Руслан Мартинюк на черговому пленарному засіданні 15-го серпня.

Він зауважив, що місцеві мешканці й активісти зустрічалися з генпідрядником ТзОВ «Вінд Павер Джі Ес Ай Волинь». Однак конструктивної розмови не вийшло. Адже той, мовляв, погрожував відправити усіх присутніх чоловіків на війну і запевняв, що все вже “порішав із керівництвом громади”.

“Ми розмовляли з генпідрядником та іншими представниками ТзОВ «Вінд Павер Джі Ес Ай Волинь». Це були представники турецької національності. Вони погрожували, що відправлять нас на війну. Сказали, що все вже “порішали з предсидательницей сельсовета”. Вони за два тижні понищили дорогу. Тому треба припинити цю самодіяльність. Машини їздять 35 тонн. Водії підтвердили і зізнались, що турки їх заставляють так вантажитися і їхати. Ми перекрили дорогу. Але вони сказали, що домовились з керівництвом громади і все погодили. Чому турки відправляють нас на війну? По якому праву? І чому їм має все сходити з рук?”, – обурився депутат.

Вимагаємо припинити пошкодження дороги й покарати винних, – звернення жителів Іванич

Інший депутат Анатолій Макаров передав очільниці громади звернення місцевих мешканців щодо забезпечення і дотримання правил перевезення вантажів і заборони руху великовантажного транспорту на вулиці Луцькій у напрямку залізничного вокзалу. Також він зазначив, що жителі налаштовані рішуче й вимагають навести порядок із вантажівками, в іншому випадку, вони готові перекрити дорогу.

“Відрізок дороги від колишнього хлібоприймального до траси за кілька днів зруйновано практично повністю. Дорога вибита коліями, а місцями покрита ямами. Ремонтні роботи на цій ділянці за останні 20-ть років проводяться виключно коштами та силами жителів, які живуть обабіч дороги. Враховуючи те, що ТОВ «П’ятидні» надало свою територію для розвантаження щебеню з вагонів та навантаження автомобілів з подальшим перевезенням, вважаємо за доцільне використання дороги з елеватора цього підприємства для перевезення вантажу, а не руйнування під’їзної дороги до наших будинків.

Порушення з перевантаження великогабаритного автомобільного транспорту призводить також до руйнації усієї дороги від елеватора до місця розвантаження автомобілів. Просимо припинити пошкодження дороги, покарати відповідальних за вже зруйнований відрізок дороги від колишнього хлібоприймального до траси й змусити їх відновити його”, – йдеться у зверненні місцевих мешканців.

Я нічого не “рішала”, а попередила, щоб змінили логістику перевезення, – Томашевська

Своєю чергою голова громади Лідія Томашевська запевнила, що нічого не погоджувала з керівниками ТзОВ «Вінд Павер Джі Ес Ай Волинь», а навпаки, мовляв, попередила, щоб не перевозили вантаж цим маршрутом, а їхали в об’їзд. Бо рух великовантажного транспорту не дозволять ні місцеві мешканці, ні депутати. Також вона звернулась до присутніх правоохоронців, аби ті перевірили підприємство щодо порушення ним правил перевезення і правил дорожнього руху.

“У Львові відбулась зустріч з генпідрядником і замовниками цього генпідряду. Я їм чітко сказала, що перевезення їхнього вантажу таким маршрутом, як вони собі запланували, неможливий. Бо ми 25 років чекали дороги біля АТП. Я нічого “не рішала”. На дорозі в’їзду до цукрового заводу стоїть знак обмеження вантажу до 24 тонн. І я відразу їм сказала, що їхні вантажівки тудою не зможуть їхати. Вони планували їхати по 8-го Березня, об’їхати по Шевченка і вернутися на Бубнівську дорогу, щоб минути цей знак.

Я їх попередила: якщо 200 “вертушок” з бетону пустите по цій дорозі, то люди перекриють вулицю. Це мої слова. І прошу не звинувачувати мене в бездіяльності. Про те, що розмістилася розгрузка на території «П’ятиднів», то до мене дзвонив представник, який займається логістикою, і я відразу сказала, що не беру на себе ніякої відповідальності й ніякого бетонного вузла і великої розгрузки щебеню ніхто не дозволить з моїх депутатів. Це було два місяці тому. Їхні домовленості — це їхні фінансові узгодження із керівником виконання робіт”, – повідомила Томашевська.

Чи вимагатимуть компенсацію за пошкоджену дорогу Томашевська не уточнила

Також депутат Руслан Мартинюк запропонував створити депутатську комісію, аби та задокументувала пошкодження асфальтного покриття вантажівками ТзОВ «Вінд Павер Джі Ес Ай Волинь», зробила дефектний акт і зайнялася вимаганням відшкодування збитків, завданих цим підприємством.

“Створіть депутатську комісію чи робочу групу, залучіть туди відповідних фахівців, нехай виїдуть і задокументують пошкодження і зроблять дефектний акт, щоб підприємство відшкодувало вартість пошкодженого асфальтного покриття”, – наголосив Мартинюк.

Лідія Томашевська погодилась, що таку комісію дійсно треба створити. Але жодної конкретики щодо цього питання на сесії озвучено не було. Тож наразі достеменно не відомо чи дійсно створять таку групу і, чи вимагатимуть компенсації за пошкоджену дорогу, чи це просто “переливання з пустого в порожнє” й надалі нічого зроблено не буде.

Просимо керівництво ТзОВ «Вінд Павер Джі Ес Ай Волинь» змінити логістику своїх транспортних перевезень, – звернення депутатів

Врешті після бурхливого обговорення і годинної перерви під час сесії, депутати прийняли звернення до Служби місцевих автомобільних доріг у Волинській області, Національної поліції області, Служби відновлення та розвитку автомобільних доріг в області та ТзОВ «Вінд Павер Джі Ес Ай Волинь» щодо забезпечення правил перевезення вантажів та заборони руху великогабаритного транспорту по вулиці Луцькій в напрямку залізничного вокзалу по вулиці Заводській та 8-го Березня, частини вулиці Вільної України та вулиці Шевченка.

“По вулиці 8-го Березня в Іваничах житлові будинки розміщені близько дороги. Рух великовантажного транспорту може призвести до посадки фундаментів будинків й утворення тріщин у будівлях. Одночасно зазначаємо, що на цій дорозі неодноразово відбувались дорожньо-транспортні пригоди, в тому числі з трагічними наслідками. Через це жителі неодноразово просили встановити там дорожній знак про заборону проїзду великовантажного транспорту. ТОВ «П’ятидні» на договірних умовах проводить приймання й відгрузку щебеню й інших матеріалів ТзОВ «Вінд Павер Джі Ес Ай Волинь» на території елеватора. Відповідно транспортування проводиться вулицями Заводська, Луцька, 8-го Березня, Вільної України та Шевченка.

Транспорт перезавантажений, що призводить до руйнації дорожнього покриття, яке нещодавно відремонтоване. Встановлення бетонного вузла на території цукрового, або колишнього комбікормового заводів призведе до великого потоку великовантажного транспорту до місць встановлення вітрогенеруючих установок і, як наслідок, до руйнування дороги місцевого значення по вулиці Заводській в Іваничах та сіл Древині, Менчичі, Мишів та Соснина.

Через проїзд вантажів на дорозі комунальної форми власності по вулиці Луцькій у напрямку залізничного вокзалу за кілька днів зруйновано практично повністю бруківку, місцями там вибиті колії. Дорога піддана руйнації. З огляду на наведене, просимо врахувати звернення жителів громади щодо змін в маршруті перевезення в обхід населених пунктів громади, забезпечити контроль за дотриманням правил перевезення вантажів.

Просимо керівництво ТзОВ «Вінд Павер Джі Ес Ай Волинь» доповісти на наступному пленарному засіданні сесії про зміну логістики транспортних перевезень з урахуванням висловлених зауважень та змінити місце встановлення бетонного вузла поза межами населених пунктів громади”, – йдеться в тексті прийнятого депутатами звернення.

Журналісти БУГу вирішили самостійно проінспектувати вулицю Луцьку. І як виявилось, асфальтне покриття там дійсно дуже пошкоджене. На дорозі з’явилось чимало тріщин і вибитих колій, а подекуди вже появляються ями і вибоїни. А ще місяць тому там був новенький асфальт. Шкода витрачених “на вітер” чималих коштів та нелегкої праці дорожників. Адже через підприємців, які дбають лише про власні інтереси й своє збагачення, новенька дорога руйнується.

До слова, Служба автомобільних доріг у Волинській області відремонтувала частину дороги на вулиці Луцькій наприкінці 2022 року. Капітальний ремонт обійшовся у 4 мільйони 30 тисяч гривень.




коментарів: 2
  1. Там 5 сантиметровий шар асфальту був. не думаю що він витримає навіть 24 тони. Вот коли я був селищним головою, всі ремонти були на совість! Банківська, Валова, Грушевського досі стоять без ям і тріщин!

  2. томашевська, “логістика перевезення” це як “масло масляне”.
    логістика – це і є перевезення, чудо ти совкове!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

17 Листопада, Неділя
16 Листопада, Субота