Дональд Трамп запускає масштабну рекламну кампанію, щоб зупинити сплеск популярності Камали Гарріс
Команда кандидата у президенти США від республіканців Дональда Трампа цього тижня запустить рекламну кампанію вартістю $10 мільйонів, щоб зупинити сплеск популярності Камали Гарріс.
Про це пише Бабель з посиланням на Reuters.
Рекламу зосередять у шести штатах, що вагаються в підтримці між республіканцями й демократами. Це найбільший внесок Трампа в рекламу з січня 2024-го, коли він змагався за номінацію від партії з іншими республіканцями.
Після того як президент США Джо Байден зняв свою кандидатуру з президентських перегонів і підтримав віцепрезидентку Камалу Гарріс, вона швидко здобула підтримку серед Демократичної партії та привабила великих донорів для своєї кампанії. Вона також залучилася підтримкою багатьох молодих виборців і темношкірих американців, що Байдену вдавалося гірше.
Після місяців нападок на вік Байдена та його здатність бути президентом штабу Трампа довелося змінити меседжі, аби «бити» молодшу й енергійнішу Гарріс.
Тому напередодні 78-річний Трамп опублікував рекламу, де використав слова Гарріс з її старих інтервʼю та виступів, щоб спробувати зобразити її як «крайню лібералку», яка не має звʼязку з пересічними американцями. За це команда Гарріс звинуватила штаб Трампа у брехні.
Сама Гарріс зосереджується на засудженні кримінальних злочинів Трампа та згадує його роль у забороні абортів у низці американських штатів. За перший тиждень після оголошення наміру балатуватися в президенти Гарріс зібрала $200 мільйонів на свою передвиборчу кампанію.