<

Пошук клієнтів за допомогою розсилки – ефективний інструмент бізнесу

20:36 | 9.08.2023 / Статті / /
Перегляди
25
/ Коментарі відсутні

Незважаючи на появу нових способів залучення клієнтів, старі методи все одно продовжують використовуватися, до того ж вони показують високу ефективність. Один із таких методів – це розсилка SMS-повідомлень, що дозволить безпосередньо контактувати з потенційним клієнтом. Відмінний інструментарій пропонує компанія Київстар у форматі платформи Adwisor.

За бажання можна спробувати 30 днів тесту та прийняти рішення щодо застосування цього елемента. Ефективний пошук клієнтів залежить від якості підбору критеріїв. Вирізняють різні Big Data-фільтри, що забезпечують підбір цільової аудиторії за кількома десятками критеріїв. Тонкі налаштування забезпечать ефективність проведення рекламної кампанії в цілому.

Можливості платформи Adwisor

Пошук клієнтів за вибраними критеріями з високою ймовірністю принесе прибуток. Серед таких критеріїв виділяють:

  • тип гаджета та його операційна система;
  • вік та стать;
  • наявність дітей;
  • інтереси;
  • стиль та спосіб життя;
  • подорожі за кордон та багато іншого.

Також враховується геотаргентинг, де можна вказати область, місто, район, мікрорайон та навіть певні зони.

Принцип роботи платформи

Необхідно дотримуватись заданого алгоритму. Заздалегідь вибирається тип розсилки, вказується аудиторія, геолокація, створюється текст повідомлення та визначається бюджет. Текст має проходити попередню модерацію, а після її проходження вказується час і дата початку розсилки. Після перевірки всіх показників та критеріїв потрібно підтвердити надсилання повідомлення.

Якщо застосовувати загальні категорії фільтрів, тоді вартість одного повідомлення становитиме 75 копійок, якщо інтереси та подорожі – 1 гривня, а стиль життя – 1,25 гривні. Заздалегідь можна розрахувати вартість за допомогою калькулятора, вказуючи актуальні дані.

Переваги Adwisor

Інструменти дозволяють налаштувати розсилку під будь-який бюджет незалежно від умов. Зрозумілий інтерфейс дозволить розібратися з усім функціоналом навіть новачкам, а досвідчені маркетологи зовсім зроблять все ідеально і швидко. Шаблони аудиторій дозволять у форматі готових рішень реалізувати той чи інший рекламний проект.

На платформі можна налаштувати швидкість розсилки, що дозволить виключити агресивну рекламу. Статистичні показники допоможуть провести аналіз розсилки та за необхідності виконати коригування. У налаштуваннях є можливість вибрати собі ім’я, що дозволить підвищити ефективність розсилки від імені свого бізнесу.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *