<

Інспектор Ляля контролює ремонт дороги “Луцьк – Володимир-Волинський”

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:37 | 16.10.2017 / Володимир / /
Перегляди
2
/ 1 коментар

Триває капітальний ремонт дороги Н-22 “Луцьк–Володимир-Волинський”. Дорожнє покриття тут кладеться за новою технологією, що до цього на Волині не використовувалася. У рамках ремонту дороги буде здійснено освітлення біля населених пунктів, в тому числі й освітлення пішохідних переходів, організацію з’їздів та благоустрій узбіч.

Інспектор Ляля побувала на відрізку в межах Володимир-Волинського району та поспілкувалася із працівниками підрядної організації “Автомагістраль”. Перша бригада робітників працює в межах міста, друга – на виїзді із Володимира-Волинського.

Працівники Автомагістралі розповіли, що на всьому відрізку траси працює декілька груп. На виїзді з міста зрізають старе асфальтне покриття та відвозять на місце збору.

Також працівники поділилися секретами роботи. Повідомили, що спершу кладуть близько 8-ми сантиметрів вирівнюючого шару, а потім зверху планується ще 13-ть сантиметрів основного. На деяких відрізках дороги, дорожники замінюють так звану “подушку” – на підготовлених відрізках заливають бетон із щебенем великої фракції.

Тимчасові “терикони” старого асфальту обіцяють використати раціонально – облаштувати узбіччя доріг, адже досить значна різниця між новим дорожнім покриттям та з’їздами. Легкові авто з низькою посадкою заледве долають такий бар’єр на шляху.

Нагадаємо, що інспектор Ляля в сидячому положенні має зріс 6-ть сантиметрів.

Інспектор Ляля викликала багато зацікавлення в працівників підрядної організації та отримала запрошення проінспектувати дороги в південних областях України.

Також Ляля обіцяє тримати ремонт дороги на контролі та оперативно інформувати.




один коментар
  1. Може хтось пояснить чому асфальт і решту матеріалів машини возять аж десь з-за Червонограду (100-180 км в залежності від близькості до Луцька) за день їде десь до 40-ка машин туди-назад.І так вже 4 місяці. Одна вантажна машина витрачає на 1-дну ходку 60-80 л солярки (1500 грн/день) не рахуючи зарплат водіям і зносу деталей. Невже не можна було найти десь ближче асфальтний завод- наприклад в Нововолинську і то вже б було на 50-60 км ближче в одну сторону…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

28 Березня, Четвер